szerző:
MTI/hvg.hu

Az Adidas sportcikkeket gyártó cég árbevétele tavaly a futball világbajnokság és a Reebok átvételének hatására első ízben lépte át a tíz milliárd eurós határt.

Zidane és Barthez Adidas mezben
a focivébén. Öröm
a végelszámolásánál
© AP
A vállalat nyeresége 26 százalékkal 483 millió euróra emelkedett, az árbevétel 52 százalékkal 10,08 milliárd euróra emelkedett – jelentette be az Adidas szerdán. Mivel az idén nagyszabású sportesemény nem lesz, ezért a cég a növekedési ütem mérséklődésére számít.

Tavaly a negyedik negyedében a cég 13 millió eurós nyereséget realizált szemben a 2005 azonos időszakának 4 millió eurós veszteségével. Az árbevétel 2,25 milliárd euróra emelkedett a 2005 évi azonos időszakának 1,52 milliárd eurós bevételével szemben. Az Adidas 2006 elején vásárolta fel 3,1 milliárd euróért a Reebokot.

MTI Foci-Eb

A Puma legyőzte az Adidast

A német Puma sportfelszereléseket gyártó vállalat, amely a labdarúgó világbajnokság győztes csapatát szponzorálta, első ízben arathat győzelmet az Adidas felett, amely a vesztes francia csapat szponzora volt. Az olasz csapat mezének másolatai révén a Puma felfutó forgalom elő nézhet.

hvg.hu Gazdaság

Kitört a Nike-Adidas háború

A Nike szerint az Adidas ellopta az edzőcipőkre kifejlesztett technológiát. Az amerikai cég beperelte német riválisát.

Gazdaság

Az Adidas jól kasszíroz az Európa-bajnokságon

A Portugáliában tegnap befejeződött labdarúgó EB hatására felszöktek a görög csapat hivatalos támogatója, az Adidas-Salomon labdarúgással kapcsolatos termékeinek eladásai, a frankfurti értéktőzsdén pedig emelkedett a sportszergyártó óriás részvényeinek árfolyama.

MTI Gazdaság

Az Adidas megveszi a Reebokot

A világ második számú sportruházat- és sportszergyártója, a német Adidas-Salomon megvásárolja az amerikai Reebokot.

hvg.hu Gazdaság

Bíróság előtt védi a három csíkot az Adidas

Védjegybitorlási pert indított egy amerikai versenytársa ellen az Adidas német sport- és szabadidőruházat-gyártó. Az Adidas vádjai szerint a konkurens lekoppintotta a híres három csíkot, amely a német cég több termékcsaládjának is ismertetőjele.