szerző:
hvg.hu

Négy új szalont nyitna idén a Ford, folytatva a magyarországi márkakereskedői hálózatának bővítését.

Tavaly novemberben három új márkakereskedést nyitott Budapest környékén a Ford , idén tovább négyet akarnak nyitni, egy budapesti, egy győri, valamit egy veszprémi és egy kelet-magyarországi helyszínen - olvasható a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. közleményében. A Fordnak jelenleg 20 márkakereskedő partnere van 34 telephelyen országszerte.

A cég adatai szerint  2015-ben 12 300 Ford személyautót és kishaszonjárművet adtak el Magyarországon, ami 12,2 százalékos piaci részesedést jelentett a márkának. Lebontva ez azt jelenti, hogy a személyautók piacán 10, a kishaszonjárművek között pedig 26 százalékos piaci részesedére tett szert a cég, a 7576, illetve 4600 db. eladott autóval. Főleg az amúgy is a növekvő kishaszongépjármű-piacon hasított az amerikai márka, eladásaik tavaly 1300 darabbal és 38 százalékponttal növekedtek.  A cég arról is beszámolt, hogy a személygépkocsi-eladásoknál a magánvevők aránya 25 százalék, a flottavásárlóké 75 százalék volt.


HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!