Brutális akcióba kezdett nemrég a McDonald's az USA-ban és ezt most fokozza. Korábban csak az alacsonyabb árkategóriájú termékek kerüljenek bele a 2 dollárért két terméket akcióba, most azonban bevonta a legmenőbb terkiemelt akcióba. A nagyok közötti ádáz küzdelemről már írtunk, most a tétemelés időszaka következik

A legnagyobb hamburgerező láncnál ez lesz az első alkalom, hogy a Big Mac, a 10 darabos Csirke McNuggets, a Fillet-O-Fish, vagy a Negyed fontos bekerül az országosan bevezetett gazdaságos menübe. A kínálatból kettőt választva, pusztán 5 dollárt kell fizetni. Az akció hivatalosan csak jövő hétfőn indul országszerte, ám a szemfülesek néhány étteremben kihasználhatják a kivételes ajánlatot.
 
A McPick 2 névre keresztelt promóció két hónappal ezelőtt indult. Akkor 2 dollárért a dupla sajtburgerből, kis krumpliból, McChickenből és mozzarella rudakból választhattak a takarékoskodni vágyók - írja a Franchiseportal. Már a bevezetéskor is időszaki akciónak tartották, és egyben jelezték a szándékukat, hogy idővel módosítsák az elérhető termékeket.

Ezzel együtt is nagyon kemény a verseny, hiszen a konkurencia ugyancsak a rendkívül kedvezményes csomagokra helyezi a fókuszt: a Burger King 4 dollárért 5, míg a Wendy's ugyan ezért az összegért 4 terméket ad.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!