szerző:
hvg.hu

Több mint 2,2 millióan látták már a Széchenyi és Lukács fürdők éjszakai bulijaról, azaz SPArty-król készült videó a világ egyik legnagyobb üzleti magazinjának, a Business Insidernek a Facebook-oldalán.

A videót két napja tetté fel, már az első napon több mint 1,2 millióan látták, mostanra 2,2 millió fölött van a nézettség.

A videó nemcsak a különleges látványvilágú éjszakai fürdőbulit, de a magyar fürdőkultúrát is népszerűsíti. A Business Insider szerint Budapestet nem véletlenül hívják a fürdők városának, a SPArty bulikat pedig a világon egyedülálló rendezvényeknek nevezi.

Az immár több mint tizenhét éves múltra visszatekintő SPArty rendezvénysorozat évi 50 ezer vendégével a magyar főváros egyik leglátogatottabb eseményévé nőtte ki magát. Az év majd’ minden hétvégéjén szerveznek SPArty bulikat a Lukács és Széchenyi fürdőkben, ahol a vendégek a több száz éves falak között egyszerre élvezhetik a lágy termálvizet, a különleges vizuális effekteket és az igényes elektronikus tánczenét.

 

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!