szerző:

Ha ön a NAV-ot bízta meg, hogy készítse el adóbevallását, akkor mostantól az ügyfélkapun keresztül lecsekkolhatja, hogyan áll a rá bízott munkával az adóhatóság.

Az új szolgáltatást az Ügyfélkapu regisztrációval rendelkezők vehetik igénybe az eBEV Portálon keresztül, ahol az„Adóhatósági adómegállapítással kapcsolatos lekérdezések” menüpont segítségével kérhetik le az információt.

Akik a NAV telefonos Ügyféltájékoztató és Ügyintéző rendszerén keresztül intézték adóügyeiket – azaz rendelkeznek a telefonos azonosításhoz szükséges PIN kóddal –, azok a 06-40/20-21-22 telefonszámon tájékozódhatnak. (Elérési útvonal: 3-as menüpont: Bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás – 1-es almenü: Hibás, papíron érkezett, vagy papíron is benyújtható bevallás javítása, bevallás adatokkal kapcsolatos tájékoztatás – 1-es almenü: Személyi jövedelemadó bevallások.) A telefonos azonosításhoz szükséges PIN kódot a „TEL” adatlapon lehet kérni, a kódot a NAV soron kívül képzi meg és továbbítja az adózó részére.

Ügyfélkapuval vagy telefonos PIN kóddal nem rendelkezők a bevallási nyilatkozat beérkezéséről a NAV ügyfélszolgálatain tájékozódhatnak.


Cikk megosztása
Címkék