szerző:
hvg.hu

A Tesco, amely pénzügyi szolgáltatásokat is nyújt Angliában, kénytelen volt blokkolni több ezer ügyfelének kártyáját, miután több számláról is eltűnt a pénz.

Egy ügyfélnek 230 ezer forintnak megfelelő összeggel terhelték a számláját tudta nélkül, sokaknak pedig minden pénzét leemelték a számlájáról. Az ügyfelek twitteren és más közösségi oldalon is jelezték a problémát, amikre a bank nem reagált. Végül a tegnapi események után ma kiadtak egy közleményt, amiben tudatták, hogy csalás gyanúja miatt néhány kártyát blokkolniuk kellett, és arra kérik az érintetteket, hogy vegyék fel a kapcsolatot  bankkal. A Tesco bank 7,8 millió ügyféllel rendelkezik - írja a DailyMailre hivatkozva a Blikk.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!