szerző:
MTI

A Schalke-drukkerek a hivatalos csapatmezbe épített chippel is fizethetnek a stadionban a következő szezonban.

A Schalke vezetői csütörtökön jelentették be, hogy szponzori megállapodást kötöttek az AllyouneedFresh nevű online bevásárlóközponttal, ennek első látványos jele lesz a mezbe épített chip. A cég logója a következő szezonban használatos mezek ujján jelenik majd meg, ide lesz beépítve a chip, amelynek segítségével kézpénz nélkül is fizethetnek a drukkerek a stadion területén.

A játékosok által használt mezben nem lesz megtalálható a chip, csak a szurkolóknak szánt verzióban.

A klub és a cég négyéves, 20 millió euróról (6,2 milliárd forint) szóló szponzori megállapodást írt alá.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!