szerző:
hvg.hu

Döntött a kormány, új kisföldalatti-kocsik, közösségi kötöttpályás hálózatba kötött HÉV-vonalak és Fradivárosi vasúti megálló, valamint új vasúti pálya lesz – ha végigviszi a kormány az ügyeket.

Megtette a kormány az első lépéseket több közlekedésfejlesztési területen, a Magyar Közlönyben kulcsfontosságú kötöttpályás projektekről született döntések szerepelnek. Korszerűsítenék a kisföldalattit Budapesten, és új kocsikat is beszereznének (arról, hogy nálunk gyártsunk HÉV-et, földalattit, már sokat pletykáltak, forrást is biztosított a kormány, cselekvési terv is van, de problémák is bőven akadnak) 2016 végén már elkezdtek lerobbangatni a jelenlegi kocsik.

A ráckevei HÉV-et bekötnék az egységes fővárosi kötöttpályás hálózatba, a csepelit pedig a fővárosi villamoshálózatba.

Épül még egy elővárosi vasúti megálló a Népligetben Népliget–Fradiváros néven, és Kelenföld–Ferencváros között háromvágányú vasútvonalat is kialakítana a kormány.

(Napi)

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!