Néhány hete egy új, ígéretes marketinglehetőséggel találkozhatnak a HVG Online oldalainak látogatói: a speciális hirdetési lehetőségként bejegyeztetett HVG Hirdetésfelhővel.

Hamar hozzászokhattak az érdeklődők az internetes megjelenés kínálta marketingeszközökhöz, köztük a banneralapú hirdetésekhez, a linkkampányokhoz, az oldalak görgetésekor is képernyőn maradó "stickykhez", a lebegő reklámokhoz, a hazai online reklámok legújabb generációjához tartozó, PPC (pay per click, azaz kattintásalapú elszámolás) hirdetésekhez, illetve a kulcsszavas hirdetésekhez.

A HVG saját fejlesztésű hirdetésfelhője most valami egészen újat kínál: ötvözi a bannermegjelenések és a kulcsszavas hirdetések pozitívumait, s mindezt elérhető, sőt kifejezetten kedvező áron.

A hirdetésfelhő előnye a tartalomhoz köthető megjelenés: a megrendelő meghatározhatja, melyik rovatba, milyen cikk, illetve tematika mellé kerüljön, amit kommunikálni szeretne. Így biztos lehet abban, hogy üzenetét tényleg azok látják, akik valóban érdeklődnek a szóban forgó téma iránt.

A hirdetésfelhő bannerszerűen helyezkedik el az előre meghatározott helyen, s színvilága, valamint maximum 25 karakter hosszúságú, egyszerű üzenetei garanciát jelentenek arra, hogy az oldal látogatói felfigyelnek rá, s értelmezik is a mondanivalót.

A hirdetésfelhő ára lényegesen kedvezőbb, mint a hagyományos bannereké, emellett a megrendelőnek nem kell gyártási költséggel számolnia, segítenek neki a célnak leginkább megfelelő címszavak meghatározásában, s még sok szempontot felölelő statisztikát is kap hirdetésével kapcsolatban.

A HVG Hirdetésfelhő bevezetése óta eltelt néhány hét tapasztalata igen kedvező. Bár elsősorban a kis- és középvállalkozások számára tervezték ezt a valóban vonzó marketingeszközt, egyre többen érdeklődnek iránta egyéb területekről is, így például már nagy bankokat is a megrendelők közé sorolhatnak.

(X)