szerző:

HVG, 2011. január 6.

HVG, 2011. január 6.

Átszabott médiarendszer felcím alatt közölt írásuk felütése egy e-mailt idéz, amely – szemben cikkük állításával – nem a Duna Televízió irománya. Nem kerestünk a menedzsmentbe egyetemistákat, nem is szerződtettünk senkit a Pázmányról, míg önök számos felvettről cikkeznek. Az írásnak olyan optikája keletkezett, mintha a katolikus egyetemről a közmédiába vinni bárkit bűn, de legalább furcsállnivaló volna. Sérelmezzük, hogy a cikk a tévében felesleges feszültséget indukált.

ÓKOVÁCS SZILVESZTER

VEZÉRIGAZGATÓ, DUNA TELEVÍZIÓ NONPROFIT ZRT. (BUDAPEST)