HVG-könyvek

Dzsingisz kán vezetői módszerének titka

A Dzsingisz kán vezetői módszerének titkai különösen érdekes kérdéseket tárgyal: Lehet-e Dzsingisz kán az élet bármely területén vezetői pozíciót betöltőknek példaképe? Milyen tanulsággal szolgálhat a rettegett hódító a modern vezetéselmélet számára?

HVG-könyvek

A megújult elme

A jövő teljesen megújult elmét kíván. A bal agyfélteke által irányított érzelemmentes, számfaló, részleteket látó, lineáris gondolkodás helyett, a jobb agyfélteke által vezérelt fejlett alkotó- és kapcsolatteremtő képességre lesz szükségünk. ...

hvg.hu HVG-könyvek

Kell egy csapat

Ma a csapatmunka a versenyképesség egyik legmeghatározóbb tényezője. Ha mindenkit rá tudunk venni, hogy egy irányba evezzen, megszerezhetjük a vezetést bármelyik iparágban, bármely piacon, bármikor, bármilyen versenytárssal szemben.

HVG-könyvek

Reklám helyett

Hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban?

HVG-könyvek

preZENtáció

Véget kell vetnünk a gyenge PowerPoint-slide-ok és a monoton előadások rémuralmának!

HVG-könyvek

Amit a gyerekeimtől tanultam a menedzsmentről

A gyerekektől sok mindent tanulhatunk, amit a vezetői munkánk során hasznosíthatunk – a gyereknevelés és a menedzsment ugyanúgy emberekről szól, és vannak olyan módszerek és technikák, amelyek mindkét esetben alkalmazhatók.

HVG-könyvek

Az ötlet

"Minden reklám, sőt minden dolog egy ötlettel kezdődik. Az új ötlet a haladás motorja, a változás mozgatórugója, a változatosság forrása” – állítja Jack Foster.

HVG-könyvek

Falak...és ami mögöttük van

A HVG újságírói a világ számos pontján találkoztak ember építette határfalakkal, és munkájuk során legalább ennyiszer szembesültek láthatatlan falakkal. Ám van ezeknek az épített határoknak egy közös vonásuk: egyetlenegy olyan masszív válaszfal sem épült még a történelemben – bármit is tervezett az építtetőjük –, amely idővel le ne omlana.

HVG-könyvek

Költségmenedzsment

Hogyan és mennyit csippenthetünk le a költségeinkből, hogy az még ne fájjon? Hogyan egyeztethetjük össze cégünk költséggazdálkodását és növekedési stratégiáját? Hogyan tudunk a legújabb kihívásoknak eleget tenni?

HVG-könyvek

Iszlám

Az iszlám sokak számára ma is rejtély. Bernard Lewis és Buntzie Ellis Churchill e könyve az iszlámot vizsgálja: miben hisznek követői, hogyan alakította őket, gazdag és sokszínű kultúrájukat és politikájukat a vallásuk az elmúlt több mint 14 században.

HVG-könyvek

A bennünk rejlő vezető

A bennünk rejlő vezető megmutatja, hogyan fedezzük fel és tudatosítsuk magunkban mindazt, ami valóban egyedi és értékes bennünk, hogyan tárjuk fel rejtett belső céljainkat, hogyan nézzünk szembe félelmeinkkel és szedjük össze erőnket...

HVG-könyvek

Identitás a XXI. században

Susan Greenfield, a tudományos pályája elismeréseként bárói rangot kapott brit agykutató három forgatókönyvet vázol fel letehetetlenül érdekes és kulcsszerűen fontos könyvében. Megkockáztathatjuk a jóslatot, hogy az Identitás a XXI. században feltehetően a következő korszak kulcsműve lehet.

HVG-könyvek

30 ok, amiért utálják a főnököt

Természetesen van, akinek a főnöke egy angyal, de a tapasztalatok szerint ez a ritkább. Sokkal gyakrabban halljuk azt, hogy valaki így panaszkodik közvetlen felettesére: „Túlhajszol!”; „Semmibe vesz!”; „Nem hagy érvényesülni!”

HVG-könyvek

Értékteremtők

Fedezzük fel, hogyan keressünk több pénzt, és hogyan állítsuk szolgálatunkba – derítsük ki, hogy vagyonunk megteremtésével miként teljesíthetjük ki a személyiségünkben rejlő lehetőségeket, és érhetjük el a lelki nyugalmat.

HVG-könyvek

Szellemek a palackban

Korunkban mindinkább ráébredünk, hogy anyagi biztonság keresése önmagában nem kielégítő, és még az érzelmi biztonság vagy a hatalmas tudás sem teheti teljessé életünket – az a sorsunk, hogy az úgynevezett végső kérdésekre keressünk válaszokat. Személyes fejlődésünk paradoxona abban áll, hogy általa önmagunkon túlra juthatunk el. Az igazán fontos dolgok mindennapos gondjaink körén kívül találhatóak.

HVG-könyvek

Hab a tortillán

A Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem.

HVG-könyvek

Ellopták!

A műkincsek világában hatalmas összegek cserélnek gazdát. A múzeumok milliókért létesítenek extravagáns épületeket, a nagy aukciós házak árverései külsőségeikben az Oscar-díjak kiosztásával vetekszenek. A dúsgazdag gyűjtőknek a ritkaság és a szépség vagyonokat ér. Nem meglepő, hogy egy ilyen virágzó üzletágnak megvannak a maga vámszedői.

HVG-könyvek

Első benyomás

Tudjuk, milyennek látnak minket mások? Vagy legalább el tudjuk képzelni, hogy ez megtanulható? Igen, megtanulhatjuk úgy látni magunkat, ahogy mások látnak bennünket, és azt is, hogyan változtathatjuk meg stílusunkat, hogy valódi énünket tükröző első benyomást tegyünk.

HVG-könyvek

Képernyők (h)arca

Pacifisták vagyunk. Kerüljük a harcot. A harcmezőn is inkább arcokat keresünk. Digitániában azonban sok a pénz. És azt megszerezni – valóban harc. De közben emberek százezrei agyukat, saját arcukat adják ahhoz a hihetetlenül gyors fejlődéshez, ami az internetet, a mobil technológiát, a képalkotási és továbbítási rendszereket jellemzi.

HVG-könyvek

A profi lúzer

Hogyan lehetsz tuti vesztes? Az író az élet szinte minden területéről tud példát adni ehhez a törekvéshez: olyan emberek példáját, akik teljesítménye alaposan elmarad az átlagtól. Könyvünk arra a megdöbbentő következtetésre jut, hogy ezek a nagyon különböző emberek ugyanazt a stratégiát alkalmazzák.

1 2 3

A címlapról ajánljuk