A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) ma már nem csak egyoldalú adakozás: a cégek úgy is tehetnek valamit a társadalmi problémák megoldásáért, hogy saját maguknak is jót tesznek.



Bolti ár:
4900 Ft
Kiadónkon keresztül: 4410 Ft
Kiadónkon keresztül,
HVG-klubkártyával: 3920 Ft

Díjmentes házhoz szállítással!
Borító: kemény
Kiadás éve: 2007
Oldalszám: 350
Szerző: Philip Kotler – Nancy Lee


Philip Kotler, a marketing világának legnagyobb hatású véleményformálója ebben a könyvben a legjobb gyakorlati példákat, az élenjáró ötleteket mutatja be. Megmutatja, hogyan egyeztethetők össze a vállalat és a társadalom céljai, hogyan lehet elnyerni az alkalmazottak támogatását, kiválasztani a támogatásra érdemes ügyeket és a partnereket. A kötetet a Magyarországon eddig eredményesen megvalósult CSR-tevékenységeket bemutató fejezet zárja.

Kattintson és olvasson!

MEGRENDELÉS

A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre.

További információért, kérjük, hívja a 436-2045-ös telefonszámot.

Adatvédelem: A visszaküldött adatokat további akcióinkhoz is fel kívánjuk használni, de a HVG Rt. érdekeltségi körén kívül álló, illetéktelen személynek nem adjuk tovább. Ön a késobbiekben tájékoztatást kérhet adatainak kezelésérol, továbbá kérheti azok módosítását. Ha adatai további felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, ezt jelezze kiadónknak.