Nézzünk szembe a tényekkel: a huszonegyedik században az irányítás kicsúszott a marketingmenedzserek kezéből. A média-csömör, a fogyasztói tudatosság, az image-marketing elértéktelenedése új stratégiát hoztak létre: a márka-eltérítését. A márka-eltérítés arról szól, hogy a passzív befogadással szemben hagyjunk a vevőnek beleszólást a márka jelentésének alakításába, és engedjük, hogy így ajánlja a márkát másoknak.


Eltérített márkák

Bolti ár: 3 500 Ft
Kiadónkon keresztül: 3 150 Ft
Kiadónkon keresztül,
HVG-klubkártyával: 2 800 Ft

Díjmentes házhoz szállítással!

Oldalak: 335
Borító: puha borító
Kiadás éve: 2008
ISBN: 9637525718
Szerző: Alex Wipperfürth



Erre a könyvre az előfizetői könyvkupon beváltható!

Ismertető:
Nézzünk szembe a tényekkel: a huszonegyedik században az irányítás kicsúszott a marketingmenedzserek kezéből. A média-csömör, a fogyasztói tudatosság, az image-marketing elértéktelenedése új stratégiát hoztak létre: a márka-eltérítését. A márka-eltérítés arról szól, hogy a passzív befogadással szemben hagyjunk a vevőnek beleszólást a márka jelentésének alakításába, és engedjük, hogy így ajánlja a márkát másoknak. Ez a Starbucks, a Red Bull, a Palm és a Napster sikerének a titka. Ez a marketing új modellje. Az „alulról”, fogyasztói tapasztalatból szerveződött márkahűség persze illúzió: a marketingestől valójában számos alaposan átgondolt, összehangolt cselekvést igényel – többek között erre kapunk ötleteket ebből a könyvből.


Megrendelés

A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre.

További információért, kérjük, hívja a 436-2045-ös telefonszámot.

Adatvédelem: A visszaküldött adatokat további akcióinkhoz is fel kívánjuk használni, de a HVG Rt. érdekeltségi körén kívül álló, illetéktelen személynek nem adjuk tovább. Ön a későbbiekben tájékoztatást kérhet adatainak kezeléséről, továbbá kérheti azok módosítását. Ha adatai további felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, ezt jelezze kiadónknak.