szerző:
Műértő

Álmodni Európát – OFF-Biennále Budapest Egy árukészlet, két kiállítás – nagyközönség előtt a Gurlitt-hagyaték Kortárs. Képzőművészeti. Vásár? – a hetedik Art Marketről Itt a reneszánsz ember – az idei Design Hét Szelektív empátia – menekült-tematika a Velencei Biennálén Újraélesztés – film, zene és képzőművészet metszéspontjai a 80-as években

Megjelent a Műértő 2017 novemberi lapszáma

Álmodni Európát – OFF-Biennále Budapest (Hermann Veronika, Huth Júliusz, Timár Katalin)

 

Egy árukészlet, két kiállítás – nagyközönség előtt a Gurlitt-hagyaték (Emőd Péter)

 

Kortárs. Képzőművészeti. Vásár? – a hetedik Art Marketről (Molnár Zsuzsanna)

 

A feloldozott Prométheusz – a Stájer Ősz kiállításai (Andrási Gábor)

 

Itt a reneszánsz ember – az idei Design Hét (Tóta József)

 

Robotbábszínház – Cécile B. Evans installációja Leuvenben (Csáky Marianne)

 

Magasan a léc – Frieze-sátor a Regent’s Parkban (Rechnitzer Zsófia)

 

Perneczky Géza fotómunkái – kiállítás Kecskeméten (Ibos Éva)

 

Szelektív empátia – menekült-tematika a Velencei Biennálén (Magyar Fanni)

 

Macron-hatás a Grand Palais-ban – a FIAC Párizsban (Molnár Dóra)

 

Újraélesztés – film, zene és képzőművészet metszéspontjai a 80-as években (Müllner András)

 

Akinek a Bakony volt a Párizsa – képlelet Nagy István hagyatékából (Várkonyi György)

 

Bauhaus és Fluxus – portré Walter Schnepel műgyűjtőről (Cziglényi Boglárka–Kurdy Fehér János)

 

Tárlatvezető: Mayer Kitti

 

Kiállításokról:

Hermann Zoltán az A.P.A.-ban, Kozári Hilda a MODEM-ben, Győrffy László a Semmelweis Orvostörténeti Múzeumban, Verebics Ágnes A Hal Köz Galériában, Dóró Zsolt Érden (Sinkó István, Péter Szabina, Dékei Kriszta, Áfra János, Balázs Sándor)

Breugel Bécsben, Tintoretto Kölnben, Klee Bázelben (Juhász Sándor, Wagner István, Kovács Ágnes)