szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Tarlós István főpolgármester nem ment el a vitára ezúttal sem. Kihívói nélküle vitáznak négy témában.

1 2 3
Sorrend megfordítása

Vége

Vége a vitának

Az LMP odacsapna

Kicsit szebb, kicsit zöldebb fővárost csinálna az LMP Budapestből, és odacsapna a korrupciónak - mondta Csárdi Antal.

Bokros: az önkormányzat legyen a hatalom ellensúlya

A helyhatóságok az orbáni rendszer ellensúlyai lehetnek, ezért kell rájuk szavazni - mondta Bokros Lajos.

Bodnár Zoltán: Orbán nem fél

Orbán Viktor nem Bokros Lajostól, Gyurcsány Ferenctől, hanem a szabad, liberállis emberektől fél, ezért kelll a liberálisokra szavazni - mondta Bodnár Antal.

Zárszó

Staudt Gábor: Budapestnek nem pénzemberekre, hanem több pénzre van szüksége, a Jobbik szerint az állam és az önkormányzat is lehet jó gazda, akki nem elégedett Tarlóssal, szavazzon rájuk.

Utolsó másodpercek...

Staudt Gábor szerint semminek nek szabadna annyiba kerülnie, mint amennyit a bankárok mondanak, hanem a "valós értékén" kellene megvásárolni. Csárdi Antal azt mondta, a felesleges beruházásokat nem kéne megvalósítani. Bodnár Zoltán szerint túldimenzionálják a főpolgármesterjelöltek programját, nem ez a lkényeg, hanem a budapesti polgárok véleménye.

A Jobbik népszavaztatna a dugódíjról

A Jobbik megállítaná a BKV járatok kiszervezését, és népszavaztatna a dugódíjról.

Bokros: kettéválasztani Budapestet

Bokros Lajos szerint ketté kellene választani Budapestet, a belső kerületekben csökkenteni kellene a forgalmat, a dugódíj bevezetésével is, ez tehermentesítené a tömegközlekedést. A külső kerületekben viszont szélesítené az utakat, például a ferihegyi gyorsforgalmi utat.

Az LMP leállítaná a hármas metrót

Csárdi Antal szerint a 3-as metró felújítására van forrás a kormánynál, csak el kell azt kérni, addig pedig le kell állítani a metrót. A tömegközlekedés finanszírozását 1/3-1/3-1/3 alapon az álllam, önkormányzat, jegybevételek között osztaná meg.

Nekiugranak Bokrosnak

Utolsó téma: tömegközlekedés. Bodnár Antal szerint Bokros Lajos háromszorosára emelné a BKV jegyárakat, ami ellfogadhatatlan. Ő pénzbe nem kerülő intézkedésekkel segíteni a kerékpárközlekedést.
1 2 3

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!