szerző:

"A kormány nem híve a cenzúrának", ezért a Kormányzati Tájékoztatási Központ nem adott utasítást állami hirdetések visszavonására azután sem, hogy kínos lett a Tóbiás József feleségét becsmérlő 888.hu – tudta meg az RTL Klub. Most mégsem találni állami hirdetést az oldalon, pedig korábban voltak.

Menekülnek az állami hirdetők a Habony Árpád érdekeltségébe tartozó 888-ról, miután a Fidesz politikusai is elhatárolódtak a Tóbiás József MSZP-elnök feleségét kipécéző cikktől, az ELTE pedig etikai eljárást indított G. Fodor Gábor főszerkesztő ellen – adta hírül az RTL Klub.

A riportban azt állítják, a Rába Tímea régi aktfotóit felmelegítő cikk megjelenésének idején még voltak állami hirdetések a szájton, és példaként egy Erzsébet-utalványról szóló bannert mutatnak. Az állítás valóságtartalmáról nem tudtunk száz százalékig meggyőződni, mivel nem olvassuk a nevezett internetes oldalt, de tény, hogy péntek reggel nem láttunk semmilyen hirdetésnek nyomát a szájton, állami hirdetését sem.

A Kormányzati Tájékoztatási Központ nem árulta el, hogy mennyi pénzt költött el az állam a Modern Media Group érdekeltségébe tartozó 888-on, azt viszont közölték, hogy soha nem adnak utasítást állami hirdetés visszavonására,

mert az cenzúrának minősülne, aminek a kormány nem híve.

Mint arról beszámoltunk, G. Fodor Gábor csütörtökön közleményben bocsánatot kért. Bár nem írta konkrétan, hogy miért, sejthető, hogy a Rába Tímeáról és Tóbiásék lányáról is szóló cikk miatt.