szerző:
hvg.hu

A Jobbikot szankcionáló ÁSZ a döntésével paradox módon óriási publicitást is adott a pártnak. Talán nagyobbat is, mint amit az óriásplakátok adtak. A kontextus és az üzenet persze más tészta.

Hatalmas publicitást jelentett a Jobbiknak az ÁSZ-jelentéstervezet, ami által 662 millió forintot vonhatnak el a pártról, és pénteken emiatt tüntetés is lesz a Fidesz-székház előtt. A Jobbikra tiltott párttámogatás vádja miatt lecsapó ÁSZ szerint nem sportszerű, hogy a párt olcsóbban kapta meg a hirdetési felületeket Simicska Lajos cégeitől. Ugyanakkor a párt most óriási publicitást kapott, ezt az Interakció blog tárta fel. Még az is lehet, hogy a Simicska-féle plakátoknál nagyobb publicitást tudott elérni ezáltal – más kérdés persze a szövegkörnyezet és az üzenet.

"A teljes évre vetítve látszik, hogy a vizsgált ügy kapcsán – a múlt héten – majdnem megduplázódtak a Jobbikkal kapcsolatos megjelenések, és ezekre közel háromszor annyi interakció érkezett, mint az évben bármikor" – szól a blog fő következtetése.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!