szerző:
hvg.hu

Vészesen fogy a belga kreatívipar utánpótlása. A szakma igazi meghökkentő kampányt indytott a folyamat megállítására: spermakampányba kezdtek.

Sajátos módját választotta a szakmai utánpótlás növelésének a Creative Belgium érdekvédelmi szervezet: a legmenőbb kreatívok spermájukat ajánlották fel, ezzel is demonstrálva, hogy a fiatalok körében vészesen csökken a szakma népszerűsége. Annak ellenére, hogy a belgák halomra nyerik magukat a különböző kreatív versenyeken.

"Kis csepp ez nekem, de óriási csepp a belga kreativitásnak" – mondta a Kreatív szerint az Ad Babies kampány egyik szereplője.

További részleteket itt lehet olvasni

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!