szerző:

Mester franchise partnert keres márkája magyarországi bevezetéséhez és hálózatának fejlesztéséhez a Denny’s. Öt étteremmel indítanának.

Franchise átvevőt keres Magyarországon a Denny’s étteremlánc, amely így belépne a magyar vendéglátó piacra. A Denny’s étteremlánc 1953-ban jött létre Dél-Karolina államban, majd egy évtizeddel később megnyitotta első franchise éttermét. Először 1967-ben értékesített nemzetközi licencet a hálózat, napjainkban pedig világszerte közel 2200 éttermet futtat, melyek közül több mint 500 az Egyesült Államokon kívül működik.

A Denny's öt év alatt legalább öt étterem nyitását tervezi, a magyar befektetőnek nagyjából 5 millió dollárral kell rendelkeznie az iteni hálózat kiépítéséhez. A Denny’s franchise rendszerében többféle üzletformátum is elérhető 70-től 800 négyzetméterig – írja a Franchising.hu. A franchise-hoz kapcsolódó havi royalty a forgalom 5,25 százalékát teszi ki, valamint az értékesítés 3,75 százalékát kötelezően marketing- és reklámtevékenységre kell fordítani. A teljes befektetés megtérülésére – a tapasztalatok alapján – nagyjából 2 év alatt lehet számítani.

Az egységek a hét minden napján, éjjel-nappal várják a vendégeket
©

A Denny’s a világ legnagyobb családi étteremlánca, a tőzsdén jegyzett franchise hálózat egységei több mint 30 millió vendéget szolgálnak ki havonta. Több mint 60 éves múltja ellenére, a Denny’s az utóbbi években gyorsította fel igazán nemzetközi terjeszkedését, csak a 2009 és 2014 közötti ötéves időszakban 27,3 százalékkal növelte éttermei számát az Egyesült Államokon kívül.

További részleteket itt lehet olvasni.