szerző:
MTI

Az Extreme Digital Zrt. áprilistól Ausztriában is nyit egy webshopot.

Ausztriai webáruházat indít április végén az Extreme Digital Zrt., amely tavaly közel negyedével, 29,5 milliárd forintra növelte árbevételét – írja csütörtöki számában a Világgazdaság.

Várkonyi Balázs vezérigazgató a lapnak elmondta: idehaza a Kika két bútoráruházában nyitnak üzletet, online boltjukban pedig 3-4 ezer darabos bútorkínálat jelenik majd meg; ha eredményes lesz ez a komoly szinergiákat kínáló együttműködés, akkor Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában és Romániában is bevezetik.

A lap emlékeztet arra: tavaly 50,8 százalékos részesedést szerzett az Extreme Digitalban a dél-afrikai központú Steinhoff International, amelynek érdekeltségi körébe tartozik a Kika, valamint a Magyarországon nemrég megjelent Pepco kiskereskedelmi hálózat is.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!