szerző:
hvg.hu

A kedd reggel elhunyt és leginkább a Star Wars Leia hercegnőjeként ismert Carrie Fisher idősebb korában reklámokban is szerepelt, ráadásul nem is akármilyenekben.

Mindenki Leia hercegnője, Carrie Fisher néhány igazán hozzá illő reklámban vállalt szerepet idősebb korában.

Még 2011-ben az étkezési tanácsokkal és fogyókúrás termékekkel foglalkozó Jenny Craig kampányában beszélt a súlyproblémáiról őszintén. Fisher a reklámban arról beszél, hogy rákeresett saját magára, és talált egy olyan bejegyzést, amely szerint régen nagyon dögös volt, de most már úgy néz ki, mint Elton John, és be is ismeri, hogy régen olyan volt, mint egy "geek pin-up". Aztán beismeri, hogy idővel egyre nagyobb lett, és lassan már nem akart kimenni az utcára, mert nem tetszett neki, ahogy kinézett, de végül úgy döntött, hogy változtat az életén, hogy újra hordhasson rendes ruhákat is, ne csak lebernyegeket leggings-zel.

A mobilszolgáltató Orange reklámjában az írónő Carrie Fishert láthatjuk, aki egy olyan kosztümös filmötlettel áll elő, amelyben a hősnő csak levelekkel kommunikálhat szerelmével, de az Orange embereinek hiányzik a varázslat, és azzal dobnák fel a drámát, hogy a hősnő inkább sms-ezzen egy kocsiban. Carrie Fisher végül letörten megy ki a szobából, a reklám üzenete pedig az, hogy "ne hagyd, hogy egy mobil tönkretegye a filmedet. Kérlek, kapcsold ki!"

Az IBM 2016 elején kérte fel Carrie Fishert, hogy a cég legújabb kütyüjének, a kérdésekre válaszoló Watsonnak a reklámjában szerepeljen. A reklámban Fisher pszichológusként egy robotoknak szóló terápiás csoportot vezet, ahol az emberekből kiábrándult robotok beszélhetik ki problémáikat. A szpot végén a Watson azzal veri ki a biztosítékot a többi robotnál, hogy az emberekkel való együttműködésről beszél.

És ha nem is reklám, nem árt emlékeznünk Carrie Fisher cameójára a Szex és New York egyik epizódjában, amikor Carrie (Bradshaw) Los Angelesben egy állítólagos ügynökkel tölti az éjszakát, ám reggel kiderül, hogy az illető csak Carrie Fisher gondnoka. Bradhsaw azzal próbálja menteni a menthetőt a rózsaszín bugyijával hadonászva, hogy mindkettejüket Carrienek hívják és írnak, de nem igazán jön be a dolog.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!