szerző:
hvg.hu

A Pepsi Fire elnevezésű italt a nyár legmenőbb üdítőjeként reklámozzák, de az első internetes vélemények nem igazán értenek ezzel egyet.

Május 22-én dobja a brit piacra a Pepsi a limitált kiadású, Fire fantázianevű fahéjas kóláját, de egyes éjjel-nappalikban már meg lehetett kóstolni. A Twittert már elárasztották az első reakciók, a Daily Mail szemezgetése alapján pedig nem aratott túl nagy sikert az akció.

A gyengébb vélemények szerint egyszerűen csak nincs jó íze a nyár szenzációjaként bepromózott italnak, de voltak, akik sokkal keményebb hangnemet ütöttek meg a kóstolás után:

Pepsi Fire? Komolyan? Ha a sima Pepsi képes világbékét teremteni, akkor ez a cucc hozhatja el az apokalipszist.

– írta az egyik szerencsés, de volt, aki a rossz viszkihez hasonlította az italt.

A Pepsi néhány hete egy reklámjával keltett nagy felháborodást, akkor a tüntetések hangulatát megidéző reklámjáért kaptak az internettől, mert az sokak szerint gyakorlatilag kiparodizálta a valódi célért küzdő demonstrációkat.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!