szerző:
hvg.hu

Egymás után érkeznek az egycsillagos értékelések és a negatív kommentek a KFC Király utcai éttermének Facebook-oldalára.

„Embereket vertek? Normálisak vagytok?”, "Kéred a panaszkönyvet, megvernek. Pompás kis hely, tényleg", "Az étterem, ahol kiszolgálás helyett agyonütik az embert", "Kérj vendégkönyvet, szétverik a fejed" – ilyen mondatok sorjáznak a KFC Király Facebook-oldalának friss értékelései között. Ahogy egyebek mellett az e-jegyrendszer hibáit jelző fiatal őrizetbe vétele után a BKK Facebook-oldalán, most a KFC Király utcai éttermének oldalán is megugrott a legrosszabb, vagyis az egycsillagos értékelések száma azután, hogy terjedni kezdett az Index újságírójának története.

Szabó Zoltánt brutálisan megverte az érintett étterem biztonsági őre azután, hogy az egyik pultos viselkedése miatt be akart írni a panaszkönyvbe, de az üzletvezető ehelyett egy A/4-es papírt tolt eléje, amit természtesen nem fogadott el. Miután nem kapott hivatalos panaszkönyvet, és reklamált emiatt, az üzletvezető kidobatta a biztonsági őrrel – derül ki az újságíró beszámolójából. Videót is készített arról, ahogy a férfi durván nekiesett.

A KFC Király Facebook-oldalán hétfőn fél 2 előtt nem sokkal 352-nél tartott az egycsillagos értékelések száma, miközben a kettő vagy ennél több csillagot a felhasználók töredéke adott erre a helyre.

Juhász Nándor, az Amrest Kft marketingvezetője a hvg.hu kérdésére aggasztónak nevezte a Szabó Zoltán által leírt bántalmazást, a gyorséttermet üzemeltető cégnél azonnali kivizsgálást és gyors eredményt ígérnek.