szerző:
hvg.hu

Közben a fehér modell „dzsungeltúlélő-szakértő” feliratú felsőt reklámozott.

A svéd fast fashion márka angol honlapján egy fekete kisfiú „coolest monkey in the jungle” feliratú kapucnis pulóvert viselt, fehér bőrű modelltársát ugyanakkor egy “jungle survival expert” felsőben fotózták be – írta az Evening Standard.

A felháborodott kommentelők szerint a képek „sértőek, felelőtlenek és rasszisták”. A New York Times rovatvezetője csak annyit tweetelt: „Elment az átkozott eszetek?!?!?!”.

A H&M szóvívője jelezte, hogy a hirdetést eltávolították, és bocsánatot kértek az incidensért.

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!