szerző:
hvg.hu

Közben a fehér modell „dzsungeltúlélő-szakértő” feliratú felsőt reklámozott.

A svéd fast fashion márka angol honlapján egy fekete kisfiú „coolest monkey in the jungle” feliratú kapucnis pulóvert viselt, fehér bőrű modelltársát ugyanakkor egy “jungle survival expert” felsőben fotózták be – írta az Evening Standard.

A felháborodott kommentelők szerint a képek „sértőek, felelőtlenek és rasszisták”. A New York Times rovatvezetője csak annyit tweetelt: „Elment az átkozott eszetek?!?!?!”.

A H&M szóvívője jelezte, hogy a hirdetést eltávolították, és bocsánatot kértek az incidensért.

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!