szerző:
hvg.hu

Eljárt az idő a hagyományos karórák felett?

Több órát adhatott el 2017 a negyedik negyedévében az Apple, mint a teljes svájci export volt – írja a Zerohedge alapján a Portfolio. A Canalys elemzőcég becslése szerint a techóriás az év utolsó három hónapjában 8 millió, az év egészében pedig 18 millió okosórát értékesíthetett.

A nyolcmilliótól elmaradnak a svájciak: a hagyományos ágazat a Rolexszel és a Swatch-csal az élen is csupán 6,8 millió darabot adott el külföldön termékeiből. Ezzel az Apple Watch lett a legnépszerűbb óra a világban.

©

(via Portfolio)

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!