szerző:
hvg.hu

Eljárt az idő a hagyományos karórák felett?

Több órát adhatott el 2017 a negyedik negyedévében az Apple, mint a teljes svájci export volt – írja a Zerohedge alapján a Portfolio. A Canalys elemzőcég becslése szerint a techóriás az év utolsó három hónapjában 8 millió, az év egészében pedig 18 millió okosórát értékesíthetett.

A nyolcmilliótól elmaradnak a svájciak: a hagyományos ágazat a Rolexszel és a Swatch-csal az élen is csupán 6,8 millió darabot adott el külföldön termékeiből. Ezzel az Apple Watch lett a legnépszerűbb óra a világban.

©

(via Portfolio)

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!