szerző:
hvg.hu

Angol képviselő robbantotta ki a Tesco saját márkás marhabordájával kapcsolatos botrányt.

Vasárnap este James Cleverly Tory-képviselő posztolt a Twitteren egy képet vacsorája alapanyagáról: a Tesco saját márkás marhabordája a csomagolásban egy nagy szelet húsnak tűnik, kibontva azonban látszik, hogy csak két kisebb húsdarabról van szó, köztük egy üres rekesszel, melyet a csomagolás ügyesen kitakart – írta a The Guardian.

„Azt hiszem, ez a csomagolás egy kicsit cinikus. Szeretném hallani, mi ennek az üres rekesznek a magyarázata” tweetelte a képviselő. A Tesco azzal védekezik, hogy a termék pontos súlyát mindig feltüntetik a csomagoláson.

A Tesco azonban nem az egyetlen cég, aki trükközik a csomagolással, vagy annak feliratával. 2015-ben a Cadbury vet ki a dobozból két csokirudat úgy, hogy levegővel töltötte ki a helyüket. A Marks&Spencer a nagyon rusztikusnak és termelőinek szánt Lochmuir lazaccal bukott hatalmasat, mikor kiderült, nincs is ilyen nevű folyó. A Tropicana mangólevét pedig azért vették össztűz alá, mert 87 százaléka almából készült.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!