szerző:
hvg.hu

Bill Murray Suntoryja is odavan.

Felfüggeszti Japán vezető whiskygyártója annak a termékének az árusítását, amelyiket Bill Murray is reklámozott az Elveszett jelentés című filmben. A Suntory 17 éves Hibiki blend whiskyje és egy másik ital, a 12 éves Hakushu single malt azért tűnik el a boltokból szeptemberig, mert nem tudott eleget gyártani belőle a társaság – írja a Guardian.

A lapnak nyilatkozó szakértő, Brian Ashcraft „lehangolónak” nevezte a Hibiki hiányát, amit ő azzal magyarázott, hogy az elmúlt években egyre népszerűbb lett a japán whisky a távol-keleti országban és világszerte. Még a drasztikus áremelések sem tudták elvenni az italt kedvelők lelkesedését.

Emlékezzünk az italra Sofia Coppola filmjének egyik emlékezetes jelenetével:

(Guardian)

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!