szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A nézettségi adatok alapján sikerült a Viasat3-nak az RTL Klub és a TV2 mögött a harmadik számú hazai kereskedelmi tévévé válnia – nyilatkozta Kocsis Attila vezérigazgató szerdán.

A hirdetők számára fontos 18-49 éves korcsoportban a tavalyi évben országosan 3,1 százalékos volt a csatorna részesedése, ami az idén 4,5 százalékra emelkedett.

A vezérigazgató szerint a piacon történtek olyan, rajtuk kívülálló események is, amelyekre figyelniük kell - utalva a Viasat3-éval azonos profilú Cool Tv és F+ csatornák megjelenésére. Kocsis szerint jelen pillanatban ezek még nem veszélyeztetik a pozícióikat.

A társaság gazdasági helyzetéről Kocsis Attila közölte, 2004-es adataikat várhatóan január végén hozzák nyilvánosságra. Előzetesen annyit mondott, hogy az év első kilenc hónapjában a veszteségük szignifikánsan nem változott, noha bevételben és közönségarányban is jelentős volt a növekedés.

A VIASAT Hungária Rt. által Magyarországon három éve elindított Viasat3 általános szórakoztató csatorna, a tavaly ősz óta jelentkező VIASAT Explorer úti- és kalandfilmeket, a május elején indult VIASAT History pedig történelmi tárgyú munkákat sugároz; e két utóbbi médiumot a londoni székhelyű Viasat World UK üzemelteti.
Média

A Viasat beelőzte az MTV-t

December 7-én, kedden a VIASAT3 a kábelháztartásokban csaknem a teljes napon a 3. helyet szerezte meg a nézettségi versenyben.

Többrendbeli gyilkossággal vádolják a magdeburgi tömeges gázolás gyanúsítottját

Többrendbeli gyilkossággal vádolják a magdeburgi tömeges gázolás gyanúsítottját

Hogyan teszi tönkre az elektromos autó az európai ipart?

Hogyan teszi tönkre az elektromos autó az európai ipart?

100-ból 19 ember MI-vel kérne kölcsön, a tartozás behajtását 100-ból 34 bízná inkább a gépre

100-ból 19 ember MI-vel kérne kölcsön, a tartozás behajtását 100-ból 34 bízná inkább a gépre

Roncstelepen zúzták be egy utcán driftelgető autós Toyota Supráját Katarban – videó

Roncstelepen zúzták be egy utcán driftelgető autós Toyota Supráját Katarban – videó