A nézettségi adatok alapján sikerült a Viasat3-nak az RTL Klub és a TV2 mögött a harmadik számú hazai kereskedelmi tévévé válnia – nyilatkozta Kocsis Attila vezérigazgató szerdán.
A hirdetők számára fontos 18-49 éves korcsoportban a tavalyi évben országosan 3,1 százalékos volt a csatorna részesedése, ami az idén 4,5 százalékra emelkedett.
A vezérigazgató szerint a piacon történtek olyan, rajtuk kívülálló események is, amelyekre figyelniük kell - utalva a Viasat3-éval azonos profilú Cool Tv és F+ csatornák megjelenésére. Kocsis szerint jelen pillanatban ezek még nem veszélyeztetik a pozícióikat.
A társaság gazdasági helyzetéről Kocsis Attila közölte, 2004-es adataikat várhatóan január végén hozzák nyilvánosságra. Előzetesen annyit mondott, hogy az év első kilenc hónapjában a veszteségük szignifikánsan nem változott, noha bevételben és közönségarányban is jelentős volt a növekedés.
A VIASAT Hungária Rt. által Magyarországon három éve elindított Viasat3 általános szórakoztató csatorna, a tavaly ősz óta jelentkező VIASAT Explorer úti- és kalandfilmeket, a május elején indult VIASAT History pedig történelmi tárgyú munkákat sugároz; e két utóbbi médiumot a londoni székhelyű Viasat World UK üzemelteti.