szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A nézettségi adatok alapján sikerült a Viasat3-nak az RTL Klub és a TV2 mögött a harmadik számú hazai kereskedelmi tévévé válnia – nyilatkozta Kocsis Attila vezérigazgató szerdán.

A hirdetők számára fontos 18-49 éves korcsoportban a tavalyi évben országosan 3,1 százalékos volt a csatorna részesedése, ami az idén 4,5 százalékra emelkedett.

A vezérigazgató szerint a piacon történtek olyan, rajtuk kívülálló események is, amelyekre figyelniük kell - utalva a Viasat3-éval azonos profilú Cool Tv és F+ csatornák megjelenésére. Kocsis szerint jelen pillanatban ezek még nem veszélyeztetik a pozícióikat.

A társaság gazdasági helyzetéről Kocsis Attila közölte, 2004-es adataikat várhatóan január végén hozzák nyilvánosságra. Előzetesen annyit mondott, hogy az év első kilenc hónapjában a veszteségük szignifikánsan nem változott, noha bevételben és közönségarányban is jelentős volt a növekedés.

A VIASAT Hungária Rt. által Magyarországon három éve elindított Viasat3 általános szórakoztató csatorna, a tavaly ősz óta jelentkező VIASAT Explorer úti- és kalandfilmeket, a május elején indult VIASAT History pedig történelmi tárgyú munkákat sugároz; e két utóbbi médiumot a londoni székhelyű Viasat World UK üzemelteti.
Média

A Viasat beelőzte az MTV-t

December 7-én, kedden a VIASAT3 a kábelháztartásokban csaknem a teljes napon a 3. helyet szerezte meg a nézettségi versenyben.

Ezen a Porsche 911-esen csak az extrák kerültek 80 millió forintba

Ezen a Porsche 911-esen csak az extrák kerültek 80 millió forintba

Gondolkozz velünk! – Szexi a matek 1.

Gondolkozz velünk! – Szexi a matek 1.

Megszólalt az IKEA: Nem szűnik meg a szivárványos táska gyártása

Megszólalt az IKEA: Nem szűnik meg a szivárványos táska gyártása

Ezek a legújabb iparági fejlesztések: nemzetközi trendek és innovációk egy helyen

Ezek a legújabb iparági fejlesztések: nemzetközi trendek és innovációk egy helyen