szerző:
hvg.hu

A Szentkirályi a Történeti Múzeumban tartott sajtótájékoztatón indította útnak új kampányát, amelynek Puskás Ferenc lett a reklámarca - olvasható a Sports Marketing blogon.

Az egykori Honvéd és Real Madrid játékos egy másik volt madridit, Luís Figot váltja az ásványvízmárka arcaként a cég hazai és nemzetközi promóciós tevékenységében. A Szentkirályi a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország sikereire, legendáira és értékeire. Részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sports Marketing oldalára.
Sport

Sportolói kultuszgyártás: önkép, média, piac

A tavaly elhunyt kenust, Kolonics Györgyöt megidéző kiállítás rendezői a sportszociológiában jól ismert kultuszépítés szabályai szerint jártak el. A szociológiai szakirodalom egyetért abban, hogy az emberiség „hősigényét” a mérkőzésekről, versenyekről szóló tudósításaiban szinte kizárólag a drámai történésekre fokuszáló média elégíti ki, mintát adva egyben a hősies viselkedésre.

Vincze Szabolcs Sport

„A játék hatalma” - honnan hová tart a magyar foci?

A magyar fociról és ki tudja mikor kezdődött lejtmenetéről már könyvek, cikkek és tanulmányok tucatjai jelentek meg. Ezek a honi futballválságot már majdnem minden aspektusból vizsgálták, a Krausz Tamás és Mitrovits Miklós által összeállított „A játék hatalma” című kötet azonban túlmutat a megszokott, sablonos magyarázatokon.