szerző:
hvg.hu

Kihirdették a minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból legfontosabb magyar márkák névsorát, a Magyarbrands-díjakat. Az Igazgyöngy Alapítvány is felkerült a listára.

Az értékelés pályázati rendszerben illetve a MagyarBrands Szakértői Bizottság jelölése alapján történik. A díjazottak kiválasztása hét szempontot vesz figyelembe. Az értékelés első körében a márkák múltja a  tulajdon, a foglalkoztatás és az identitás alapján kiválasztásra kerülnek azok a márkák, amelyek részt vehetnek az értékelés második részében. A második körben kerül kiszámításra a tradíció, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség ismérvek alapján az a MagyarBrands márkaérték-mutató, amely alapján eldől a díjazottak sorrendje.

A magyar fogyasztói márkák toplistáját a PICK, az UNICUM és a GUNDEL vezeti,  az üzleti márkák toplistáját pedig a RICHTER GEDEON, a ZWACK és a TUNGSRAM.
Az Igazgyöngy Alapítvány MagyarBrands Gyermekekért Különdíjat nyert. A másik két különdíjas a Budapesti Fesztiválzenekar (MagyarBrands Kultúráért Különdíj), illetve a KPS Molekuláris Diagnosztikai Központ (MagyarBrands Innovációs Különdíj) lett.

Az Igazzgyöngy alapítvány vezetője, Ritók Nóra szerint nem csak nagy öröm, megerősítés ebben a kontextusban díjazottnak lenni. Úgy véli, ez az elismerés egy új kapcsolatrendszert adhat nekik, olyan helyeken, ahol eddig nem voltak, és így „talán az ÜGY is fókuszba emelhető ott, ahol eddig kevésbé volt az”.

A Magyarbrands további díjazottjai itt.

Cikk megosztása
Címkék