szerző:
techline.hu

Bár a Word az MS Office szövegszerkesztője, azért némi...

Bár a Word az MS Office szövegszerkesztője, azért némi táblázatkészítési, -szerkesztési lehetőséggel is felruházták a redmondi fejlesztők. A fenti menüsoron található a Táblázat opció, amelyet az esetek többségében ugyanúgy használnak: rákattintanak, beírják, hogy hány soros, illetve hány oszlopos legyen a táblázat, majd feltöltik adatokkal. Gyakran ilyenkor derül ki, hogy kellene még egy sor vagy oszlop, s lehet elölről kezdeni az egészet, illetve az utólagos beszúrások sem túl egyszerűek.
Sokkal gyorsabb és hatékonyabb, ha először a táblázatba szánt szövegeket írjuk be a Wordbe, külön sorba azokat a tételeket, amelyeket a táblázatban is külön sorokba szánunk, a majdani oszlopok elemeit pedig pontosvesszővel választjuk el egymástól. Ha kihagytunk valamitt, könnyen pótolhatjuk, hiszen a Wordbe nem nehéz bármit is beírni.

Ha megfelelően írunk be tételeket a Wordbe, egyszerűen készíthetünk táblázatot köré

A következő lépésben jelöljük azt a részt, amelyet a táblázatba szánunk, majd kattintsunk a Táblázat/Beszúrás/Táblázat menüpontra. Máris előttünk a kitöltött táblázat, amelyet természetesen még tovább formázhatunk.


Cikk megosztása
Címkék