szerző:
hvg.hu

Amerikában már többet neteznek iPhone 5-ről, mint a korábban az iPhone 4S eladásait leverő új Galaxy S modellről. Itthon a rendelkezésre álló adatok alapján eldönthetetlen a helyzet, bár szinte biztos, hogy a Samsung készüléke vezet.

A Chitika több millió reklámmegjelenítésből származó adatai szerint az iPhone 5 kevesebb mint három héttel a megjelenése óta nagyobb webforgalmat generál az amerikai piacon, mint a közel négy hónapja kapható Samsung Galaxy S III. Készítettek hozzá egy diagramot is, de olyan csúnya, hogy inkább csak a számokat idézzük: a két készülék összehasonlításában az új iPhone 56 százalékon áll, míg a legújabb Galaxy S 44 százalékon.

©

A hazai piacot mérő Gemius nak az iPhone-ról sajnos csak összevont adatai vannak, a használatban lévő modellek (tehát az első generációstól az iPhone 5-ig, összesen) 15,79 százalékot tesznek ki. A cég adatai szerint a Galaxy S III a teljes mobilos netforgalmat nézve 1,39 százalékon áll, míg az összes eddigi Galaxy S modell 6,96 százalékos összevont részesedéssel bír. Az Apple készülékének itthoni elérhetősége, illetve elérhetetlensége miatt egyébként szinte biztos, hogy a Galaxy S III vezet.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!