szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Vajon miért gondolják a gyártók, hogy kelendőbbek lesznek a termékeik, ha a konkurenciát szapulják?

Tegnap már hírt adtunk arról, hogy a Bing-divízió vezetője a Google-t kritizálta blogjában (és nem is először ment neki a redmondi cég a keresőóriásnak), most viszont egy hirdetésben ("Windows 8: kevesebbet beszél, többet tesz") az Apple-t, pontosabban az iPadet támadja a Microsoft (a videót lásd a cikk alatt).

Valami hasonlóról van szó, mint amikor a Samsung az Apple okostelefonján gúnyolódott, most viszont egy Windows 8-as ASUS VivoTab Smart táblagépet állítanak szembe egy iPaddel, visszautalva az iPad mini nálunk is látható „zongorás” reklámjára. Persze csakis olyan feladatokkal versenyeztetik a tableteket, amelyeket képtelen elvégezni az iPad, így tehát a Siri csak szabadkozik, szabadkozik.

Forrtás. YouTube

Amúgy több windowsos táblagéppel is összeveti weboldalán a Microsoft az iPadet, és mily meglepő, sosem ez utóbbi jön ki jól az összehasonlításból. Kérdés persze, hogy a piacot mennyire befolyásolják az ilyesfajta reklámok – az eladási számok alapján egyelőre úgy tűnik, az iPadnek nincs mitől tartania.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!