szerző:

Egy óra leforgása alatt 200 ezren keresték fel az Extreme Digital webáruházát a Black Friday alkalmából. A rekordszámú érdeklődő között kevésbé jóindulatúak is voltak.

Az ötvenezer akciós termék mellett felhőalapú kapacitásbővítő megoldásokkal készült a Black Fridayre az Extreme Digital oldal az idén állja a látogatók rohamát. A vállalat közlése szerint a mai akciós nap első órában 200 ezren keresték fel a webáruházat, ami a harmada a tavalyi Black Friday teljes napi forgalmának. 

A webáruház működését péntek reggel egy külső támadás is nehezítette, és a túlterheltség a megrendelések feladásában is okozott némi fennakadást. Az oldal stabil működése érdekében az üzemeltetők reggel forgalomszabályzást aktiváltak az oldalon, ez húszezer felhasználó egyidejű vásárlását biztosítja egyidejűleg.

A cég tájékoztatása szerint 8 órától kezdve azonban folyamatosan szüntetik meg az akadályokat, és fokozatosan egyre több vásárlót enged be a rendszer a megrendelést és fizetést is biztosító felületre. A megrendelések feladását követően a vásárlóknak érdemes figyelni a bejövő e-maileket, hiszen ezek akkor is jelzik a sikeres vásárlást, ha az oldal esetleg hibát jelezne.

Ha érdeklik a fejlemények, lájkolja és kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.