szerző:

Új Twitter-fiókot nyitott csütörtökön az Apple, és mivel a felhasználók támogatása a cél, óriási az érdeklődés iránta.

Gondja van iPhone-jával vagy a Macjével? Megbízható választ szeretne kapni kérdésére? Mostantól akár a Twitteren is keresheti a megoldást, az Apple ugyanis elindította tegnap újabb Twitter-fiókját, a @AppleSupportot.

Az új fiókot nagy ováció fogadta a Twitteren, az egyik korai követő éppen Jack Dorsey (@Jack), a közösségi médiaplatform vezérigazgatója volt. A felhasználók azonnal megrohanták az oldalt, pontosabban az Apple új szolgáltatását, és már az első három óra után több mint 36 ezer követő jött össze, és mostanra már a 120 ezret is meghaladta ez a szám.

©

Az oldalon nyilvánosságra hozottak szerint itt tippeket, trükköket és hasznos információkat osztanak meg, de a kérdésekre is szívesen válaszolnak (angolul). Az első tapasztalatok szerint az Apple néhány órán belül válaszol is a kérdésekre, bár van, aki nem tanácsot kér, hanem csak panaszkodik.

Ez az új fiók is jelzi, hogy az Apple bővíti közösségi médiás jelenlétét, amellyel eddig nem nagyon kényeztette el a felhasználóit. Tavaly ugyan létrehozott már egy support fiókot, a @AppleMusicHelpet, hogy segítsen a felhasználóknak a dalok letöltésében és a lejátszási listák létrehozásában. Ezt az oldalt közel 19 ezren követik.