szerző:
hvg.hu

Egy-egy hirdetésen hamarosan több terméket és azokhoz tartozó árcédulákat lehet elhelyezni az Instagramon, hogy még könnyebb legyen a vásárlás.

Az Egyesült Államokban néhány partnercéggel már tesztelik azt a funkciót, amellyel hamarosan világszerte olyan lehet majd az Instagram, mint a kirakat a plázákban. Hirdetést és vásárlásra ösztönző linket eddig is el lehetett helyezni a népszerű videó- és képmegosztó alkalmazáson, de az új funkcióval már a cégek több árcédulát és leírást lehetnek egy fotóra.

©

Természetesen csak meg kell érinteni a fotón azt a terméket, amely tetszik nekünk, és már meg is jelenik a neve, valamint az ára, ha pedig ezután is megvennénk, egyetlen érintésre leszünk a bevásárlástól. Az alábbi videón a gyakorlati példa.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.