szerző:
hvg.hu

Előbb európai szintű kasszahibára hivatkozva elhalasztotta a kiszállítást, később a teljes rendszert érintő technikai problémát emlegetve végleg törölte a mai napra leadott online rendeléseket a Tesco Magyarország.

Úgy tűnik, komoly technikai hiba ütötte fel a fejét a Tescónál, ami a magyarországi üzlethálózatot is érinti. A hazai online bevásárlási rendszert is érintő problémát előbb európai kasszahibaként azonosították, a Facebookon olvasható vásárlói beszámolók szerint erről sms-be értesítették a rendelésük kiszállítását szombati napra kérő vásárlókat. Akkor még azt írták, a kért időponthoz képest 60-120 perces késésre számíthatnak a megrendelők.

A vásárlók nem sokkal később újabb üzenetet kaptak, melyben már az állt:

Sajnálattal értesítjük, hogy egy a teljes rendszerünket érintő technikai probléma miatt mai megrendelését nem áll módunkban kiszállítani.

A Tesco a pórul járt vásárlóknak két megoldási lehetőséget is felkínált, mindkét esetben némi kárpótlással. Aki a közelében lévő áruházban a mai napon személyesen átveszi a rendelését, annak egy-másfél héten belül 1000 forintos kupont küldenek ki e-mailben. Aki nem tudja átvenni személyesen a házhozszállítással kért árut, annak törlik a megrendelését, cserébe viszont 3000 forint értékű kupont küldenek.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!