szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Nemcsak nevet, rendszert is vált a Vodafone. A következő három napban kapcsolja át rendszereit a 2025-ben már One néven működő szolgáltató. A technikai átállás ideje alatt az ügyfélkiszolgálás minden ügyfél számára minden csatornán szünetel, egy sor szolgáltatás és funkció elérhetetlen lesz.

Minden ügyfél számára minden csatornán szünetel az ügyfélkiszolgálás a Vodafone-nál 2024. december 31. (kedd) 15:00-tól. Az átállás terv szerint legkésőbb 2025. január 2. 7:00-ra befejeződik. Az átállás ideje alatt a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai nem fognak működni. Az alábbiakban soroljuk, mi nem lesz elérhető, illetve mit kell majd máshogyan végezni, mint alapesetben. Akinek valamely szolgáltatásra – például nagyobb adatkeretre – szüksége lehet a következő napokban, annak érdemes még az átállás indulása előtt cselekedni.

  • Nem működik majd a My Vodafone alkalmazás: nemcsak ügyintézni, belépni sem lehet majd az appba.
  • Elérhetetlenné válik a vállalat weboldala. Így a webshopban szerződés módosításra, új szolgáltatás vagy készülék megrendelésre nem lesz lehetőség. Január 2-től a vodafone.hu helyett one.hu oldal várja az ügyfeleket.
  • Nem működik majd az online egyenlegfeltöltés. (A feltöltőkártyás ügyfeleknek ATM-et kell keresniük a környéken, a bankautomatákon ugyanis az átállás ideje alatt is elérhető lesz a feltöltés.)
  • Nem lesz mód a feltöltőkártyás éves adategyeztetés elvégzésére.
  • Nem lesz lehetőség SIM-kártya aktiválásra.
  • Nem lehet számlákat befizetni a Vodafone semelyik ügyfélszolgálati csatornáján.
  • Nem lehet adatkeretet bővítő csomagot vásárolni.
  • Nem lehet semmilyen új csomagra vagy pluszszolgáltatásra előfizetni.
  • Nem lesz lehetőség meglévő díjcsomag módosítására.
  • Nem fog működni az autópályamatrica-, a parkolás- és a mobillottó vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein.
  • Nem lesz mód roaming aktiválására.
  • Szünetel a készülékkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése).

A Vodafone hangsúlyozza: a technikai átállás kizárólag az ügyintézést és vásárlást és érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.

Az átállás után, valamikor januárban várható az a nagy frissítőcsomag, mellyel a szolgáltató ígérete szerint megszűnik majd a Vodafone OneTV névre váltó tévészolgáltatásával kapcsolatos hibák, panaszok többsége.

A technikai átállás az utolsó nagy lépése annak a folyamatnak, ami szükséges ahhoz, hogy a korábban a Vodafone-csoport tulajdonában álló Vodafone Magyarország átálljon a One márkára, miután a 4iG és a magyar állam közösen felvásárolták a brit vállalatcsoport hazai érdekeltségét.

Minden DIGI-ügyfél érintett: Mit hívjak, ha gond van? Hol intézhetem az ügyeimet? One lesz a DIGI-ből is, egy sor változás jön

A Vodafone mellett a DIGI ügyfelei is új márkával barátkozhatnak januártól, a két cég ugyanis One néven egyesül – de egyelőre még nem minden tekintetben, lesz ugyanis néhány eltérés. Az ügyfélszolgálat azonban közös lesz, és néhány DIGI üzlettől is búcsúzni kell. Mutatjuk, mire kell figyelnie az újévben.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!