Bisnode Magyarország Kft.

Így tegyen jó benyomást másokra még az első üzleti tárgyalás előtt

Sorra jelennek meg tanulmányok és híres coachok tanácsai arról, hogy a tárgyalóteremben milyen rövid idő alatt kell jó benyomást tennünk az üzleti partnerünknek. Pedig ma már szinte a találkozó előtt eldől minden. Aki a digitális térben láthatatlan, vagy nem foglalkozik az online arculatával, vert helyzetben van. Mit tehetünk, hogy bízzanak bennünk a partnerek?

Erste Bank

Stafétaátadás: Második generációs cipellők

Kevés a jó példa a cégek generációváltására Magyarországon, pedig a rendszerváltás környékén alakult vállalkozások vezetői lassan nyugdíjba vonulnak. A Szamos Cipő Kft. minta lehet arra, hogyan is kell ezt menedzselni. Juhász János ügyvezető gyermekei már a cég kötelékében dolgoznak, és együtt tudatosan készülnek a „korszakváltásra”.

portfolio.hu Vállalat + Vezető

A pénz beszél, ha a munkaerő megtartásáról van szó

A cégek legnagyobb része béremeléssel tartja meg a munkavállalóit, kevesebben a munkakörülményeket javítják, alig fele a vállalkozásoknak pedig hangulatot javít. Az egészség nem annyira fontos. Legalábbis ez derül ki az MKIK Gazdaság- és Vállalkozáskutató Intézet kutatásából.

Magyar Telekom Nyrt.

A flow-élmény jót tesz az üzletnek, vallják a különleges menedzserjáték fejlesztői

Elit tengerészgyalogosok, felsővezetők és egyetemisták is vannak annak a magyar-amerikai szimulátorjátéknak a felhasználói között, amelynek beosztott-karaktereit Csikszentmihályi Mihály, a flow-elmélet atyja modellezte. A FLIGBY majd 30-féle vezetői képességet, készséget fejleszt, tudtuk meg dr. Buzády Zoltántól, a program nemzetközi nagykövetétől.

Magyar Telekom Nyrt.

Igy sztorizzon ügyfeleinek, hogy biztosan megtartsa őket

Carmine Gallo szerint „amit nem tudsz elmesélni, azt eladni sem tudod”. Ahhoz, hogy új vevőket szerezzünk, vagy rávegyük a régieket a vásárlásra, folyamatosan szóval kell tartanunk őket. Ebben a cikkben tippeket adunk, milyen csatornákon és hogyan juttassuk el „meséinket” hozzájuk.

Telenor Magyarország

Alig indult el, máris többmilliós ügyfélkörön tesztelhetett két magyar startup

Az akcelerációs programokba való bekerülést komoly kiválasztási folyamat előzi meg, melyen csak az igazán életrevaló kezdeményezések, és a valós piaci igények kielégítésén alapuló vállalkozások juthatnak túl. A kiválasztottak előtt olyan lehetőségek nyílnak meg, melyekkel a cég hosszú távú fennmaradása és fenntartható fejlődése is megalapozható.

Magyar Telekom Nyrt.

Vállalkozás: Növekedni szeretne? Akkor így indítson céges blogot

A megfelelő online felületek, eszközök kiválasztásával és minőségi tartalomkészítéssel a legkisebb vállalkozás is látványos növekedést produkálhat. Szakértőnk segítségével ezúttal azt mutatjuk meg, hogy miért és hogyan érdemes céges blogot indítani, továbbá milyen közösségi oldalakhoz célszerű kapcsolódni.

Magyar Telekom Nyrt.

Vállalkozás: Tényleg pénzkidobás a saját weboldal?

Akár új vállalkozást indítunk, akár meglévő vállalkozásunk online jelenlétét erősítjük, fel kell tennünk a kérdést: szükségünk van saját weboldalra – és ha igen, milyenre, vagy bízzuk magunkat a közösségi médiára? – Szakértőnk szerint a következőket érdemes megfontolni.

1 2 3 4 5 6 7
60

A címlapról ajánljuk