"Ha tudtam volna, hogy ennyibe kerül, biztos kötöttem volna biztosítást"

Legyen szó kisebb üvegkárról vagy egy óriási csőtörésről, egyiket sem szeretnénk, hogy megtörténjen velünk. Videós anyagunkban olyan emberekkel beszélgettünk, akiknek az utóbbi időben keletkezett lakáskára, de egy dolog közös a történetükben – megtanulták, hogy jó, ha nem éri őket váratlanul, ha megtörténik a baj. Szakértőnket pedig arról kérdeztük, hogyha mégis megtörténik a legrosszabb, akkor – a megfelelő dokumentumok, illetve fotók feltöltésével – hogyan lehet könnyen, gyorsan és online bejelenteni a kárt, és nyomon követni egy-egy ilyen folyamat alakulását a nap 24 órájában.

Ami anyagunkból kiderül:

  • két lakáskár története,
  • a kár rendezésének különböző módozatai,
  • egy friss, naprakész biztosítási szolgáltatás bemutatása.

 

Küldetésünk, hogy vezető pénzügyi szolgáltatóként ügyfeleinknek élethelyzetükhöz és igényeikhez igazodó széleskörű pénzügyi szolgáltatásokat nyújtsunk. Minden általunk művelt üzletágban a piac versenyképes, meghatározó szereplőjeként legyünk jelen, kiemelkedő ügyfélelégedettség mellett.