szerző:
hvg.hu

Mutatunk egy sportkocsit, mely látványos módon és sikeresen mossa el a több évtizedes típus és 2018 közötti határt.

A Ferrari 1987-ben dobta piacra az akkori kor egyik leggyorsabb közúti sportkocsiját, az 1992-ig mindössze 1311 példányban gyártott F40-et. A középmotoros olasz csoda 2,9 literes duplaturbós erőforrása egy ötsebességes kéziváltón keresztül nem kevesebb mint 478 lóerős teljesítményt szabadít rá a hátsó kerekekre. Az 1350 kilogrammos járgány 4,8 másodperc alatt gyorsít 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig 313 km/h.

A Ferrari ezen ikonikus modellje ihlette az alábbi képeken látható F40 Tribute-ot. A Samir Sadikhov által tervezett sportkocsi az eredeti F40 szellemiségét igen sikeresen vegyíti napjaink ultramodern Ferrari vonalvezetésével és technikájával, mi pedig egyelőre csak bízni tudunk abban, hogy az olasz gyártó mihamarabb felveszi a kapcsolatot az ügyes kezű dizájnerrel.

©
©
©
©
©
©
©
©
©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Kórházba került Marsi Anikó

Kórházba került Marsi Anikó

Két stadion építése is drágult, de már a szemünk sem rebben az összeg láttán

Két stadion építése is drágult, de már a szemünk sem rebben az összeg láttán

Breaking: Brüsszelbe ment a fiatal pár a kormány plakátjairól

Breaking: Brüsszelbe ment a fiatal pár a kormány plakátjairól

Idilli képet mutathat a magyar gazdaság, de vannak kockázatok

Idilli képet mutathat a magyar gazdaság, de vannak kockázatok

Újabb közismert mémarc bukkan fel egy kormányzati projektben: Hide the Pain Harold

Újabb közismert mémarc bukkan fel egy kormányzati projektben: Hide the Pain Harold

A munkaügyi hivatallal egyeztettek Hankook-ügyben ellenzéki képviselők

A munkaügyi hivatallal egyeztettek Hankook-ügyben ellenzéki képviselők