Új, hipster Kennel támad a Mattel
Eléggé megreformálták Barbie párját.
Részben a Barbie babák eladásának visszaesése miatt a vártnál jóval nagyobb adózott veszteségről számolt be a Mattel amerikai játékgyártó.
A vártnál nagyobb bevételre tett szert az amerikai Mattel, mert jelentősen emelkedett a kereslet a Barbie babák iránt.
Közel 57 év után a Barbie babát gyártó cég úgy döntött: szó szerint új arcot ad a márkának. Az amerikai Mattel belátta, hogy az oly sokat csodált és szidott „tökéletes” szőke plasztiklány életképtelen teste ma már inkább a márka hátrányára válik. Ettől még a klasszikus Barbie nem tűnik el, de a cég három új testalkatú babával erősít, de a bőr-, a haj- és a szemszínek is változatosabbak lesznek.
Reese Witherspoon produkciós cége szerezte meg a slágerjáték kitalálója, Ruth Handler életrajzának megfilmesítési jogait.
Változnak az idők, és egyesek szerint mára olyan mértéket öltött a feminizmus a nyugati világban, mint még soha. Utoljára talán csak a hatvanas években kapott ekkora figyelmet a nemek közti egyenlőség kérdése. A Barbie babákat gyártó cég, a Mattel is megérezte az idők szavát, és a termék arculatának erőteljes átszabásába kezdett. A Barbie baba ma már távolról sem az az elkényeztetett, vásárlásmániás, nyaralós lány, aki a kilencvenes években volt, sőt, egy okos nő, aki mer nagyot álmodni, és álmait meg is valósítja.
Egy francia művész, Catherine Théry híres festményeket értelmezett újra, azért hogy ezzel is a női egyenjogúságra hívja fel a figyelmet.
A Vogue kreatív ötlettel állt elő: csinált egy Barbie babás fotósorozatot élő modellekkel.
Megjelent a Barbie-ra hajazó, ám annál sokkal életszerűbb baba: Lummily.
Az informatikus Barbie nem ért a számítógépekhez, és két férfivel csináltatja meg a melót.
Feldühödött hívők tiltakozásai és fenyegetései miatt mégsem nyílt meg Buenos Airesben az a provokatív kiállítás, amely vallási alakok, köztük Szűz Mária és Jézus "bőrébe bújtatta" Barbie-t és barátját, Kent.
A híres Mattel-baba 50. születésnapjára, limitált kiadásban, pontosan 999 példányban készült el a Karl Lagerfeld "Barbie".
Egy túlsúlyos modellekkel foglalkozó ügynökség elkezdett kampányolni azért, hogy elkészüljön a Barbie duci változat.
A Mattel a tavalyinál gyengébb második negyedéves számokat tett közzé szerdán, a cég üzemi és nettó eredménye is csökkent éves alapon. A Barbie márka árbevétele zsinórban a negyedik negyedévben csökkent.
Lemosták a sminket a Barbie-ról. Így nézne ki a tökéletesnek mondott nő kencefice nélkül.
Kicsit sokkolta Kate Middletont, amikor szembesült a róla mintázott játékbabával.
Bár a saját testét egy Barbie babáéhoz hasonlóvá operáltatta egy ukrán modell, állítólag mégis abban hisz, hogy a testünkön belüli spirituális utazásoké a jövő.
Egy karibi luxushajó cég és egy dél-kelet-ázsiai légitársaság is bájjal és rózsaszínnel csábítja az utasokat. De mivel erősítsen a magyar közlekedésipar?
Szakértők által vártnál nagyobb adózott eredményről számolt be kedden a Mattel amerikai játékgyártó az idei második negyedév alapján.
Legkelendőbb termékei – a Barbie-világ és a közlekedési makettek, mint a Matchbox és a Hot Wheels – visszaeső népszerűsége miatt jelentően csökkent az amerikai Mattel Inc. profitja. A magyar leányvállalat jól tartja magát , sőt jelzésszerű növekedést is elért az árbevételben.