Kicsit késik, de áprilisban kijön a teljesen új Ford Focus
A Ford népszerű modelljének teljes megújulására egy hónappal többet kell várnunk.
A Ford népszerű modelljének teljes megújulására egy hónappal többet kell várnunk.
Ha esetleg a normál RS menettulajdonságaival nem lennénk teljesen elégedettek, akkor most itt a nekünk szánt új változat.
Csütörtökön hajnalban az M0-s autóút maglódi kihajtója közelében egy Ford Focus összeütközött egy mikrobusszal és fejtetőre állva a szalagkorlátnak csúszott. A balesetben hárman sérültek meg.
Új autóval készülnek a japánok két év múlva talán a legfontosabb európai szegmensben.
A Hyundai Elantra nyerte el az észak-amerikai 2012-es Év Autója díjat a Ford Focus és a Volkswagen Passat előtt - jelentették be a Detroiti Autószalon első szakmai napján hétfőn.
A fotó láttán két roppant egyszerű kérdés merülhet fel bennünk, a hogyan és a miért?
A következő, negyedik generációs kompakt autó már feltűnt egy-egy szokásos fekete-fehér matricás kémfelvételen, most viszont kifejezetten feltűnő megjelenéssel fotózták le.
A hírek szerint már csak a gyártás kezdete a kérdéses a Ford Focus RS500-nak.
Az amerikai Sema tuningkiállításra érkezik hat darab egyedi modellel a Ford, melyek között ültetett utcai harcos, és WRC-stílusú versenygép is helyet kap.
Micsoda véletlen, néhány órával a bemutató előtt felkerült néhány hivatalosnak tűnő kép az új Ford Focus RS-ről.
A Ford már a promóvideót is kitette a netre, úgyhogy nem várhatnak tovább.
Ha valaki egyszerre két kamionnal is karambolozik az autópályán néhány másodpercen belül, annak kevés az esélye a túlélésre. Kivételek persze mindig akadnak: a legutóbbi például egy nő, aki Belgiumban élt át borzalmakat.
Európában a fehér színű, benzines Focus a közönségkedvenc Ford, de gondolták volna, hogy többen rendelnek napfénytetőt Norvégiában, mint Spanyolországban vagy Olaszországban?
A ráncfelvarrásnak köszönhetően a népszerű kompakt modell is megkapta az Aston Martin hűtőmaszkot.
A két japán harcos nem sokat aggódik a kocsijuk mellett parkolók fényezésén.
Az első családi kompakt lett a Focus, amely az 1.0 literes benzinmotorjának és sok más apró hatékonyságnövelő megoldásnak köszönhetően teljesíteni tudja a 99 g/km-es széndioxid-kibocsájtási értéket.
A 90 perces beavatkozás után a Fiesta ST 215, míg a Focus ST 275 lóerős lesz.
Decemberben autós rovatunk leggyakoribb vendégei olaszok voltak, köztük két amerikás olasz, de megtapasztaltuk, milyen a 333 lóerős Audi S4, valamint, hogy mit tud a hazai cégek kedvence, a Ford Focus.
A Ford Focusban olyan technológiákkal ismerkedhetünk meg, amelyek eddig nagyobb osztályok kiváltságai voltak: koccanásgátló, parkoló robot, sávelhagyásra figyelmeztető, sávtartó, táblafelismerő, automatikus távfényszóró, fáradtságra figyelmeztető rendszer, és távtartó sebességtartó automatika. Kipróbáltuk mindegyiket – áldozatok nem voltak, csak egy légből épített hóembert gázoltunk el parkolás közben.
Nem siettem el a Ford legfontosabb autójának a tesztjét. Emlékszem, éppen Bécsbe indultunk egy Peugeot 5008-cal, csípős hideg volt és hó, amikor a parkolóban először megláttam ezt a piros autót. Annyira új volt számomra, hogy hátrahőköltem, és mint a gyerekek körbejártam, majd a sötétben próbáltam átlátni az ablakain, kutattam belső titkait. Kollégám megszánt és kinyitotta a Focust: óá kiáltottam fel megdöbbenésemben. Lassan eltelt egy év, 17 ezer kilométert futott már a kocsi, de ugyanúgy megbámulom. Tetszik.