A tervek legalább látványosak a Saab visszatéréséhez
A jelenleg kínai-svéd befektetőpáros kezében lévő, szebb napokat látott trollhattani márka újabb reinkarnációra készül.
A jelenleg kínai-svéd befektetőpáros kezében lévő, szebb napokat látott trollhattani márka újabb reinkarnációra készül.
A régi-új üzemben egyelőre benzines, a 2011-ben bemutatott Saab 9-3-as típuson alapuló autók fognak legördülni a szalagról, de az eredeti elképzelés szerint jövő év márciusától elektromos autókat gyártanának Trollhattanban a kínai piacra.
A mostanság az utakon közlekedő autókon szinte már alig látni lámpatörlő berendezést. De mi lett velük?
Könnyen elképzelhető, hogy ez a régi és több szempontból is érdekes Saab a saját kerekein érkezett hazánkba a messzi Skandináviából.
Mindössze egyetlen rutinszerű kattintás elindulás előtt, és máris védve vagyunk, de honnan ered a jó öreg biztonsági öv? Nem, nem egészen a Volvótól.
A svéd márka hányadtatásai úgy tűnik még korántsem értek véget, hiába indulna újra a márka, az új tulaj nem használhatja a nevet és griffmadaras logót.
Hamvából feltámadt Főnixmadárként jelenne meg újra a Saab, és nem is akármilyen tervvel álltak elő.
Sokan talán még emlékeznek, a legtöbben viszont nem is gondolnák, milyen remek koncepcióautókat készítettek három évtizeddel ezelőtt. A Top Gear a Vissza a jövőbe nap kapcsán készített egy remek gyűjtést.
Pusztaszabolcs és Velence között történt a halálos baleset. A fiatalember letért az útról és nekihajtott egy fának.
Eladja tengeralattjáró gyártását a ThyssenKrupp a svéd Saab-nak.
Úgy tűnik, nem tartott soká a nagymúltú márka életben tartására tett kísérlet.
Hétfőn ünnepélyes keretek között hivatalosan is újraindult a SAAB gyár Trollhattanban.
Legurult az első autó a svéd Saab újraindított autógyárában.
Ha más miatt nem is, de az Ál/Arc filmje miatt stimmelhet a párhuzam, hogy egy átszabott autót adnak el más néven.
Svédországba viszik szervizelni a magyar Gripeneket a kecskeméti Szentgyörgyi Dezső Repülőbázisról, mert a vasmadarak elérték a 800 repült órát - írja a baon.hu Bács-Kiskun megyei híroldal.
A legbrutálisabb Dacia néven fog elhíresülni, valójában azonban Saab-alapokra épül az a versenygép, amelyet Mattias Andersson használ majd idén a skandináviai túraautó-bajnokságban.
Megrendelést kapott a Saab AB hadiipari és biztonságtechnikai a svéd hadügyminisztérium FMV (Försvarets materielverk) hadianyag ellátási hivatalától a Gripen vadászgépek új generációja, az "E" kifejlesztésére - közölte pénteken a Saab az MTI-vel.
Újraindulhat idén a Saab 9-3 gyártása, a helyszín azonban nem Svédország, hanem Kína lesz – tudta meg az egyik brit szaklap.
A sokak által kedvelt svéd autógyár, amely tavaly "adta fel a harcot", a 9-3-as modell új változatával térne vissza.
A nagy hagyományokkal rendelkező svéd autómárka, a Saab elektromos autók névadójaként, mint technológiai bázis kelt életre hamvaiból.