Gergely Zsófia Itthon

Médiatörténeti ítélet: jogerősen elkaszálták a TV2-t a Spéder-lejáratásért

Szinte pontosan két évvel ezelőtt került adásba a TV2 propagandacsatornává züllesztésének emlékezetes állomását jelentő riport Spéder Zoltánról, amelyben klasszikus paparazzófotókkal és manipulált beállításokkal próbálták lejáratni az üzletembert. Az emiatt indult per jogerősen véget ért, az elsőfokú ítélethez képest ugyan kisebb, de még így is jelentős sérelemdíjjal. Úgy tűnik, a bíróságokon (még) számítanak a személyiségi jogokat garantáló törvények akkor is, ha az állami támogatással Andy Vajnához került csatorna veszi ezeket semmibe.

Gergely Zsófia Itthon

Váratlan húzás: A Tv2 Zuschlag Jánost veti be Czeglédy Csaba ellen

A Czeglédy Csabáról több lejárató riportot készítő Tv2 hirtelen a börtönviselt exszocialistával bizonyítaná igazát – derült ki egy bírósági tárgyaláson. Arra hivatkoznak, hogy a Tényekben korábban elsötétítve bemutatott „tanú” gyakorlatilag Zuschlag magyar hangja volt, csak kvázi statisztaként ismertette a nyilatkozatát. Hiszen Zuschlag börtönben ült, nem is szerepelhetett a riportban, de most, hogy nemrég kiszabadult, már ő lenne a tanújuk.

Gergely Zsófia Itthon

Így inspirál a NER: Rogán felesége Sarka Katával domborított a Tv2-n

A kormányközeli Tv2 természetesen feldolgozta Rogán Antal miniszter nejének legutóbbi dobását, az Inspiráló Nők Estje című díjátadó gálát. Mint megtudtuk, Cecíliát ugyan nem inspirálja egy nő se, de azért Sarka Katával elmondták, mi teszi az inspiráló nőt.

hvg.hu Itthon

Most a Tv2-vezér ügyében csúsztat az Origo

Pervesztésként próbálja interpretálni a kormányszócső, hogy Dirk Gerkens korábbi munkahelye, az RTL Klub ellen folyó egyik ügyét visszaküldték első fokra. Azt pedig csak mellékesen említik meg, hogy Gerkens a másik eljárást másodfokon is elvesztette.

hvg.hu Itthon

Megint hülyének néz a Tv2: a születésszám Balog Zoltán dinamikus Emmijének köszönhető

Határozott előnye a kormányoldali zsebmédiának, hogy a szereplői a legkülönfélébb kombinációkban újrahasznosíthatók. A hét azzal indult, hogy a Figyelő főszerkesztője a Tv2 reggeli műsorában a Századvég politológusként szakértette az Emmi működését, és arra jutott, hogy Balog Zoltánék eredményeik „önmagukért beszélnek”. Ami végül is igaz, csak mínuszos előjellel.

1 2 3 4 5 6 7
56

A címlapról ajánljuk