Versenypályán tökéletesítik a Maserati 630 lóerős új közúti sportkocsiját – fotók
A Maserati MC20 kereskedelmi forgalmazásának megkezdése előtti utolsó finomhangolását az egyik olasz versenypályán végzik el.
A Maserati MC20 kereskedelmi forgalmazásának megkezdése előtti utolsó finomhangolását az egyik olasz versenypályán végzik el.
Megérkezett a brit gyártó első plugin hibrid hajtásláncú szupersportkocsija, melynek váltója nem rendelkezik hátrameneti fokozattal.
2021-ben már a Maserati sem engedheti meg magának, hogy semmibe vegye a hibrid technológiát, de szerencsére ettől még az új Ghibli Hybrid nem lett puhány modell.
A brit gyártó elérkezettnek látja az időt az Elise és az Exige nyugdíjaztatására.
A sportos pickup már nemcsak V6-os, hanem V8-os motorral is rendelhető lesz.
A márka új kompakt sportszedánja kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A biturbó V6-os motorral szerelt szárnyas ajtós modellnek alaposan megkérik az árát.
Ha már unalmasak az európai és japán SUV-ok, akkor érdemes egy pillantást vetni erre a hamisítatlan amerikai életérzést biztosító új Lincolnra. Hatalmas méret, erős motor, luxustól túláradó utastér – Magyarországra érkezett az Aviator.
Az újdonság egy kőkemény versenyautó, de hamarosan egy hozzá hasonló közúti sportkocsival is előrukkol majd a gyártó.
Az alacsony tömeg és a nagy teljesítmény kombinációja izgalmas vezetési élménnyel kecsegtet.
Az amerikai gyártó új terepjárója minden korábbinál szellősebb utas- és csomagtérrel bír.
A középkategóriás szabadidő-autó sportos változata tisztább működésű lett, és néhány lóerőt veszített a teljesítményéből.
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
Az újdonsággal 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromos módban.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
Gigantikus mérete ellenére nagyon tud menni a Ford zászlóshajó kategóriás SUV-ja, ráadásul relatíve keveset fogyaszt, zöld rendszámot kap és nagycsaládos támogatás is igényelhető rá. Kipróbáltuk az új Explorert.
Stílusosan sportos olasz alternatíva azoknak, akik már ráuntak az Audi A6, 5-ös BMW, Mercedes E-osztály szentháromságra. És nem feltétlenül a legjobbra vágynak, hanem inkább valami izgalmasra.
Ez a kiváló állapotnak örvendő német luxusautó egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.