Mennyibe kerül teljesen feltölteni egy villanyautót?
Kiszámoltuk, hogy ha nem ingyenes árammal tápláljuk hőn szeretett elektromos autónkat, az körülbelül milyen költségekkel jár.
Kiszámoltuk, hogy ha nem ingyenes árammal tápláljuk hőn szeretett elektromos autónkat, az körülbelül milyen költségekkel jár.
Ennek a környezettudatos új fagylaltos-autónak lokálisan zéró a károsanyag-kibocsátása.
A Mii electric 3,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 50-es tempóra. Vagyis városba tökéletes választás lehet.
A japán gyártó elsőként a kompakt 3-as modelljébe szereli be új generációs erőforrását.
Az egy ideje már hazánkban is kapható divatterepjáró hatótávolsága egyelőre még nincs a Teslák szintjén.
Vázoljuk, hogy milyenre sikeredett a négykarikás német prémiummárka első tisztán elektromos szedánja.
A VW-konszern spanyol márkája a Genfi Autószalonon leplezte le első teljes értékű villanyautóját.
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
Az orosz márka hazai importőre ugyan csökkenő darabszámról, de nem lankadó vásárlói érdeklődésről számolt be. A jó öreg Niva még mindig tarol, csak a Vesta előzi meg.
A toplista élén egy Hyundai tanyázik, mellyel valós felhasználási körülmények mellett 400 kilométernél többet lehet megtenni egy feltöltéssel.
Az optimalizált hajtásláncok és a nagyobb kapacitású telepek nagyobb hatótávot tesznek lehetővé.
Japán segítséggel támad a legújabb kínai elektromos autó, melyért hazai piacán körülbelül annyit kell fizetni, mint egy benzinmotoros normál kompakt autóért.
Az EU tagállamai kompromisszumos megoldásként 35 százalékkal csökkentenék az új autók szén-dioxid-kibocsátását 2030-ra.
A Volkswagen most leleplezett kisáruszállítójával egy feltöltéssel több mint 500 kilométeres távolságot lehet megtenni.
Szeptember elsejétől amelyik autótípusnak nincs meg az új, európai emmissziós tanúsítványa, azt nem lehet forgalmazni.
A Mercedes kedd este leleplezte első olyan modelljét, melyet a kezdetektől fogva elektromos autónak terveztek. Két motor, egy nagykapacitású akkumulátorcsomag és 400+ lóerő a hangtalan EQC-ben.
A svéd márka egyes vásárlói a jelek szerint nem annyira kedvelik a nem túl érdekfeszítő, bár kétségtelenül nagyon biztonságos sínautózást.
Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.
A gázolajos motorok napjai, nagyon úgy tűnik, meg vannak számlálva a személyautókban, mostanra hiába készültek el a valóban tiszta dízelmotorok, a vevők zöme elfordul ezektől.
A korábbinál jóval szigorúbb emissziós teszten átesett új járműveket lehet forgalomba helyezni az EU-ban.