Új kínai villanyautó Európában, itt az MG Marvel R Electric
Az elektromos szabadidő-autó a VW ID.4, a Skoda Enyaq iV és a Kia Niro EV új kihívójának tekinthető.
Az elektromos szabadidő-autó a VW ID.4, a Skoda Enyaq iV és a Kia Niro EV új kihívójának tekinthető.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium szerint a jövő autósai sokkal jobban felkészülnek a forgalomban tapasztalható kihívásokra, ha valós körülmények között tanulnak.
Az akár 7 üléses változatban is kapható új hibrid Fordok 190 lóerős teljesítményűek.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy modern sportautóba még 2021-ben sem feltétlenül kell 1000+ lóerő.
Az egyik nem engedi rányitni az ajtót a hátulról érkező bringásokra, a másik pedig sci-fi hangulatú digitális visszapillantó megoldással sokkol. Meghajtottuk a Toyota prémiummárkájának új divatterepjáróját és szedánját.
A jól ismert német tuningház motorteljesítmény, aero, felfüggesztés és némi optikai átalakítást is végrehajtott a legfrissebb M3-ason. És erre jár a négy év garancia is.
Adnak még jó másfél évtizednyi kifutást a hagyományos motoroknak, de már látják az időpontot, mikor jön el véglegesen az elektromos korszak.
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
Jelenleg a világ autóinak mindössze egy százaléka elektromos hajtású.
A tisztán elektromos hajtásláncú autók sokkal kevesebb alkatrésszel rendelkeznek és teljesen más felépítésűek, mint belsőégésű motoros társaik, ami komoly hatást gyakorol az iparágra.
A Toyota Mirai produkciója a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerül.
Bár a hétköznapi sofőrök mindebből keveset érzékelnek, az autóipar épp jelentős átalakuláson megy keresztül. Fontos, hogy amikor autóiparról beszélünk, nem csak a konkrét autógyártókra gondolunk, hanem azok beszállítóira, partnereire, akik nélkül bizony megállna az élet, de legalábbis a gyártás.
31 év alatt mindössze 45 ezer kilométert tettek meg ezzel a biturbó motorral felvértezett olasz sportkocsival.
Röszkénél is dugó van, ott négy kilométeres a kamionsor, de az autósoknak is több órát kell várakozniuk.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
A dán jog szerint ezt megtehetik. A férfi Németországban vette az autót 96 millió forintnyi összegért, de csak pár órán át élvezhette a száguldást.
Stílusban nem nagyon tér el egy mai dízel Passattól.
Az idei szezonban eddig a magyar futamon dolgoztak a leggyorsabban a kerékzsonglőrök.