Méregdrága apró tuning villanyautó a Brabustól
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan mutatna egy az új 8-as Golfra épülő kompakt VW sportkupé.
Harminchétezerrel kevesebb új autó kerülhet az utakra idén Magyarországon, mint amennyit eddig vártak.
Ki mondta, hogy a plugin hibrid autók környezettudatosnak mondott hajtásláncában ne lehetne találni néhány extra lóerőt?
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
A szuperkompakt karosszéria és a rövid tengelytáv ezúttal több mint 300 lóerővel párosul.
A hivatalos oldtimer minősítő vizsgával rendelkező apró lengyel autót Győrben kínálják eladásra.
A korábbiaknál több mint kétszer nagyobb aksikapacitással bír a franciák kisautója, mellyel ily módon akár már a városból is bátran ki lehet merészkedni. Akinek ez is kevés, annak egyelőre nem igazán való elektromos autó.
A sirályszárnyas régi Mercedes sportkocsi nyitható tetejű roadster változata igen komoly értéket képvisel.
Ezzel a Ferrarival kivételesen nemcsak tükörsima aszfalton lehet igen komoly tempóval száguldani.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
A koronavírus-járvány miatt üres hollandiai utcákon két ikonikus brit sportkocsi adott randevút egymásnak.
A kompakt divatterepjáró hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 650 kilométert.
Az új buszok túlnyomó többségébe még mindig gázolajat kell tankolni, az elektromos járművek részesedése alig 4 százalékra tehető.
A különleges hatkerekű járművek szinte minden terepviszonyt képesek leküzdeni, és a robbantások sem igazán képesek kárt tenni bennük.
Már csak néhány hónapot kell várnunk az új Golf praktikusabb, családi változatának megérkezésére.
A manuális váltóval stopper szerint kicsit lassabb a német sportkocsi, de nagyobb élvezetet nyújthat a vezetése.
A bajor gyártó a jelek szerint elérkezettnek látja az időt népszerű középkategóriás szedánja ráncainak felvarrására.
A Fiat Chrysler, a PSA és a Renault piacrésze jelentősen csökkent márciusban, a legkevesebbet a Volvo és a Daimler bukta.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.