Hercsel Adél Kult

"Magyarországnak hétköznap reggel fél 7-kor piaszaga van"

Kétgyerekes anyuka nem mindennapi életúttal. Sikeres és megosztó rockzenész. Ott volt a Keletinél és támogatta a menekülteket, máskor meg koktélt szürcsölgetve, ölében gyermekével ül egy gumimatracon. "Engedetlennek", "fekete báránynak", "határokat átvágónak" tartja magát. Pásztor Annával, az Anna and The Barbies énekesnőjével beszélgettünk.

hvg.hu Itthon

Beer Miklós: Mérgezett a levegő

A Magyar Narancsnak adott interjút Beer Miklós váci megyés püspök. Beszélt a lombikprogrammal kapcsolatos ellenérzéseiről, a cölibátusról és arról is, mit mondanak az emberek, ha meghallják, a menekültek befogadása.

hvg.hu Itthon

A volt MSZP-s kampánytanácsadót szerződtetheti az LMP

Szél Bernadett, az LMP miniszterelnök-jelöltje interjúban beszélt Ron Werberről, Gémesi Györgyről, Botka Lászlóról és II. János Pál pápáról is. Forrásunk szerint a szocialisták most nem akartak volna Werberrel dolgozni.

Dercsényi Dávid Itthon

Európai háborút vizionál Tarlós jobbkeze és tanácsadója

Világösszeesküvés, európai háború, háttérhatalom – nem más gondolkodik így, és jut el a 3-as metró fakockájától a tudjukkikig, mint Földi László egykori hírszerző, Tarlós István főpolgármester nemzetbiztonsági tanácsadója. Az Isten legyen hozzánk irgalmas.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Ahol 1+1=7 :growth hacking - marketing, adatbányászat és némi pszichológia

Mi köze van a growth hackingnek a hackeléshez? Miben különbözik a „hagyományos” marketingtől? Hogyan definiálhatjuk saját North Star Metricünket? Egyáltalán: mi az a growth hacking? Kádas Péter és Farkas Zsolt, a 7Digits Digitális Marketing Ügynökség vezetői lerántják a leplet a módszerről, ami a digitális marketing jövőjét is jelentheti – interjú.

HVG Szemináriumok & Konferenciák

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori

A Duolingo nyelvtanuló alkalmazás mögött álló cég növekedése olyan sikersztori, amilyenről titkon minden marketinges álmodik. Felhasználóik száma már a 200 milliót is elérte – anélkül, hogy akár egy dollárt költöttek volna hirdetésre. A siker kulcsa egy több összetevős, de korántsem kivitelezhetetlen stratégia. Interjú Gina Gotthilffel, a Duolingo marketing vezetőjével.

Bicsérdi Ádám Kult

A propaganda akkor sikeres, ha nincs alternatíva

A gazdasági bizonytalanság és a kiszolgáltatottság magas labdát dob fel az olyan elnyomó hajlamú kormányoknak, amelyek szeretnék a médiát is uralni, ez látszik Magyarországon is – vallja Tófalvy Tamás médiaszakember, aki nemrég két könyvet is megjelentetett. Mindkettőben amellett érvel, hogy az emberi vágyak egyáltalán nem változtak, csak az internet új kapukat nyitott abban, ahogy olvasóként vagy zenerajongóként szórakoztató vagy informatív tartalmat keresünk.

HVG Extra Business Business magazin

Egy fogász, aki megfúrta a rendszert

Toldi Ferencről a szakmát leszámítva kevesen tudják, hogy komoly szerepet vállalt a fogimplantáció Magyarországon való elterjedésében. Azt pedig még kevesebben, hogy egy budapesti plébániában X. Pius pápa az általa készített ólomüvegportréról tekint le a hívekre. Portréinterjú.

1
5 6 7 8 9
35

A címlapról ajánljuk